لغو محدودیت‌های کرونایی سفر به کانادا
23 اکتبر 2022 - 4:44
بازدید 144
5

کانادا تمام محدودیت‌های مرتبط با کووید-۱۹ را از اول اکتبر حذف می‌کند از اول ماه اکتبر ۲۰۲۲، مسافران دیگر نیازی به نشان دادن گواهی واکسیناسیون یا استفاده از برنامه ArriveCan برای ورود به کانادا نخواهند داشت. دولت کانادا اعلام کرده است که الزامات واکسن را برای همه مسافران حذف می‌کند و برنامه ArriveCan را اختیاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا تمام محدودیت‌های مرتبط با کووید-۱۹ را از اول اکتبر حذف می‌کند

از اول ماه اکتبر ۲۰۲۲، مسافران دیگر نیازی به نشان دادن گواهی واکسیناسیون یا استفاده از برنامه ArriveCan برای ورود به کانادا نخواهند داشت.

دولت کانادا اعلام کرده است که الزامات واکسن را برای همه مسافران حذف می‌کند و برنامه ArriveCan را اختیاری می‌کند. 

طبق اعلام آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) از اول اکتبر ۲۰۲۲ مسافران دیگر مجبور نیستند:

  • اطلاعات بهداشتی خود را از طریق برنامه یا وب سایت ArriveCAN ارسال کنند. 
  • گواهی واکسیناسیون ارائه کنند.
  • قبل یا هنگام ورود آزمایش بدهند. 
  • به دلیل محدودیت‌های کرونا قرنطینه شوند. 
  • در بدو ورود به کانادا در صورت مشاهده نشانه‌ و علائم کووید-۱۹ گزارش دهند. 

علاوه بر این، زدن ماسک در پروازها یا قطارهای داخلی کانادا دیگر اجباری نخواهد بود. طبق گفته آژانس بهداشت حذف محدودیت‌های سفر به دلیل نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا، پایین بودن میزان بستری در بیمارستان و مرگ و میر و همچنین در دسترس بودن و استفاده از تقویت‌کننده‌های واکسن است. البته دولت همچنان توصیه می‌کند که مسافران همچنان به زدن ماسک و نظارت دقیق بر سلامت خود ادامه دهند. 

ژان ایو دوکلوس (Jean-Yves Duclos)، وزیر بهداشت، می‌گوید: «به لطف کانادایی‌هایی که برای واکسینه شدن آستین‌های خود را بالا زدند، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم با خیال راحت اقدامات بهداشتی را در مرز لغو کنیم. با این حال، پیش بینی می‌شود که کووید-۱۹ و سایر ویروس‌های تنفسی در ماه‌های سرد به گردش خود ادامه دهند، بنابراین من همه را تشویق می‌کنم تا در مورد واکسیناسیون کووید-۱۹، از جمله دوزهای تقویت‌کننده و انجام اقدامات بهداشت عمومی فردی به‌روز باشند.»

ArriveCan  اختیاری شد

برنامه ArriveCan برای مسافرانی که از خارج وارد کشور می‌شوند اختیاری خواهد شد. مسافران دیگر نیازی به آپلود برنامه سفر و گواهی واکسیناسیون خود در برنامه ندارند و دیگر نیازی به نشان دادن آن به افسران مرزی نیست.  

حذف محدودیت‌های سفرهای داخلی

این اعلامیه در پاسخ به چشم انداز جهانی در مورد همه‌گیری کووید- ۱۹ قابل پیش بینی بود. تعداد مبتلایان به این دلیل کاهش یافته است که افراد بیشتری واکسینه شده‌اند و ویروس به جای یک بیماری همه‌گیر مانند سرماخوردگی به سمت بومی شدن پیش می‌رود. 

کانادا از ماه جون گذشته الزامات واکسیناسیون را برای سفرهای داخلی و خارجی به حالت تعلیق درآورده است. در آن زمان، مقامات دولتی گفتند که تعلیق الزامات واکسیناسون بازتابی از بهبود وضعیت بهداشت عمومی است، به طوری که ۹۰ درصد کانادایی‌ها علیه کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند. 

در سطح جهان، از زمان شروع همه‌گیری، بیش از ۶۱۲ میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹ و بیش از شش میلیون مرگ ثبت شده است. این رقم احتمالاً بیشتر هم هست، زیرا بسیاری از افراد آزمایش نداده‌اند یا بیماریشان تشخیص داده نشده است. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

پاسپورت کانادایی، هشتمین پاسپورت معتبر جهان

به روز رسانی اخبار اداره مهاجرت کانادا

برنامه ریزی سفر به کانادا در ۱۰ مرحله آسان

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar