لغو الزام واکسن برای مسافران کانادایی
18 ژوئن 2022 - 2:04
بازدید 489
3
کانادا الزام‌ واکسیناسیون کرونا را برای اکثر سفرهای داخلی و خارجی و کارکنان حمل و نقل متوقف کرد
ارسال توسط :
پ
پ

کانادا الزام‌ واکسیناسیون کرونا را برای اکثر سفرهای داخلی و خارجی و کارکنان حمل و نقل متوقف کرد

به دلیل نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا، این کشور الزامات واکسیناسیون کووید-۱۹ را برای مسافران داخلی، بخش‌های حمل و نقل تحت نظارت فدرال و کارمندان دولت فدرال به حالت تعلیق در می‌آورد. بنابراین از ساعت ۰۰:۰۱ به وقت شرقی ۲۰ ژوئن، دیگر لازم نیست برای سوار هواپیما یا قطار شدن در کانادا به طور کامل واکسینه شوید، اما الزام استفاده از ماسک همچنان اعمال می‌شود.

مقامات دولت کانادا اعلام کردند که تعلیق دستورات واکسن حاکی از  بهبود وضعیت بهداشت عمومی در کشور است. نزدیک به ۹۰ درصد از کانادایی‌ها در مقابل کرونا  واکسینه شده‌اند و تعداد مبتلایان هم کم شده است.

البته الزامات فعلی واکسیناسیون در مرزها همچنان برقرار است، زیرا ویروس کرونا هنوز در سراسر جهان  وجود دارد و خطر ابتلا در کشورهای مختلف متفاوت است. این الزامات شامل قرنطینه و انجام آزمایش برای کانادایی‌هایی است که به طور کامل واکسینه نشده‌اند.

اتباع خارجی که به کانادا می‌آیند همچنان برای ورود باید واکسینه شده باشند، اگرچه در صورت عدم واکسیناسیون می‌توانند کشور را ترک کنند.

الزامات واکسیناسیون برای مسافران و کارکنان کشتی‌های کروز نیز همچنان برقرار است. همینطور سایر اقدامات بهداشت عمومی، مانند استفاده از ماسک در هواپیماها و قطارها ضروری است.

دولت کانادا خاطر نشان کرده است که در صورتی اقتضای وضعیت بهداشت عمومی، محدودیت مربوط به واکسیناسیون دوباره اعمال می‌شود.

از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ مسافران برای ورود به تمام سیستم‌های حمل‌ونقل فدرال کانادا موظف بودند که به طور کامل واکسینه شوند، ۳۰ روز بعد از این تاریخ با کمی انعطاف در دستور، مسافران واکسینه نشده می‌توانستند مدرکی مبنی بر منفی بودن تست کووید-۱۹ خود ارائه دهند.

در کانادا برای اینکه مسافران کاملاً واکسینه شده در نظر گرفته شوند، باید دو دوز واکسن از واکسن‌های کووید- ۱۹ مورد تائید کشور یا یک دوز از واکسن جانسون اند جانسون را زده باشند.

تعلیق دستور واکسن به دنبال اقدام روز یکشنبه دولت برای متوقف کردن موقت آزمایش‌های تصادفی کووید-۱۹ برای مسافران واکسینه شده اعلام شد؛ به منظور رفع ازدحام در فرودگاه‌ها این دستور متوقف شد. اما مسافران واکسینه نشده که از خارج از کانادا می‌آیند همچنان ملزم به انجام آزمایش هستند. از اول جولای، آزمایش‌های تصادفی و اجباری در خارج از فرودگاه‌ها انجام می‌شود.

الزام به استفاده از برنامه ArriveCAN برای نشان دادن مدرک واکسیناسیون در بدو ورود برای جلوگیری از قرنطینه فدرال ادامه خواهد داشت و همه مسافران باید به الزامات ورود  به کشورهای دیگر پایبند باشند. برای ورود به بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، همچنان ارائه گواهی واکسیناسیون نیاز است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

محدودیت‌های سفر کانادا

لغو الزام انجام آزمایش کرونا برای مسافران کانادا

برنامه ریزی سفر به کانادا در ۱۰ مرحله آسان

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar