قوانین جدید برای ساعات کاری دانشجویان بین المللی 
01 می 2024 - 7:08
بازدید 82
3

حداکثر ساعات کاری به 24 ساعت در هفته محدود می‌شود وزیر مهاجرت مارک میلر اعلام کرده است که سیاست موقت در مورد ساعات کاری خارج از محیط دانشگاه برای دانشجویان بین المللی تمدید نخواهد شد.  از اکتبر 2022، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) به طور موقت به دانشجویان بین المللی اجازه داد در زمان برگزاری کلاس‌ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

حداکثر ساعات کاری به 24 ساعت در هفته محدود می‌شود

وزیر مهاجرت مارک میلر اعلام کرده است که سیاست موقت در مورد ساعات کاری خارج از محیط دانشگاه برای دانشجویان بین المللی تمدید نخواهد شد. 

از اکتبر 2022، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) به طور موقت به دانشجویان بین المللی اجازه داد در زمان برگزاری کلاس‌ها تا بیش از 20 ساعت در هفته کار کنند.

در عوض، از ترم تحصیلی پاییز امسال، دانشجویان بین‌المللی در زمان برگزاری کلاس‌ها اجازه دارند تنها تا 24 ساعت در هفته کار کنند.

این خبر غیرمنتظره بود، چراکه اداره مهاجرت در دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که «در حال بررسی گزینه‌های افزایش ساعات کار خارج از دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی است و قرار است آن را حتی به 30 ساعت در هفته افزایش دهد.»

محدودیت ساعات کار تا سپتامبر به 20 ساعت در هفته کاهش می‌یابد، تا زمانی که دولت می‌تواند با اصلاح دائمی آن را 24 ساعته کند.

در تعداد ساعاتی که دانشجویان می‌توانند در تعطیلات تابستانی و زمستانی کار کنند، هیچ محدودیتی وجود ندارد. سیاست کار تمام وقت موقت موجود، پس از 30 آوریل 2024 تمدید نخواهد شد.

ساعات کاری برای دانشجویان بین المللی در کانادا 

سیاست موقت ساعات کاری تمام وقت در 30 آوریل منقضی می‌شود. بنابراین واضح است دولت موضع خود در مورد تمدید یا پایان این سیاست موقت مشخص کند.

این سیاست موقت پس از همه‌گیری کووید ایجاد شد تا اطمینان حاصل شود که کسب‌وکارها در کانادا می‌توانند کمبود نیروی کار را جبران کنند و دانشجویان بین‌المللی می‌توانند درآمد بیشتری برای تامین هزینه‌های زندگی خود داشته باشند.

روز گذشته وزیر اظهار کرد که 30 ساعت کار در هفته در طول سال تحصیلی به طور اجتناب ناپذیری بر عملکرد تحصیلی دانشجویان تأثیر منفی خواهد داشت.

علاوه بر این، به عقیده وی محدود کردن تعداد ساعات خارج از دانشگاه از این موضوع جلوگیری می‌کند که دانشجویان بین المللی با هدف کار در کانادا به دنبال درخواست اجازه تحصیل باشند.

او همچنین اشاره کرد که به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی برای دانشجویان بین المللی 24 ساعت احتمالا کافی خواهد بود.

متقاضیان اجازه تحصیل که مایل به تحصیل در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی هستند باید بتوانند ثابت کنند که علاوه بر هزینه شهریه، 20,635 دلار تمکن مالی دارند. 

در ایامی که دانشجویان بین المللی در حال تحصیل نیستند، همچون ایام تابستان، آنها می‌توانند به صورت نامحدود کار کنند. دانشجویان بین المللی که در حال حاضر در کانادا در کلاس‌های تابستانی شرکت می‌کنند، باید قانون 20 ساعت در هفته را رعایت کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

کاهش ظرفیت کالج‌های انتاریو برای دانشجویان بین‌المللی

هشت روش برای اثبات تمکن مالی دانشجویان

تغییرات دیگر برای دانشجویان بین المللی

این آخرین مورد از سری تغییرات صورت گرفته در برنامه دانشجویان بین المللی کانادا است. به عنوان مثال، اکنون دانشجویان باید گواهینامه استانی (PAL) را از استانی دریافت کنند که موسسه آموزشی تعیین شده آنها (DLI) در آن قرار دارد. این بخشی از سقف کلی تعداد اجازه‌های تحصیلی است که اداره مهاجرت در سال 2024 پردازش خواهد کرد.

این بخش همچنین در حال کار بر روی اجرای چارچوب مؤسسات آموزشی تعیین شده (DLI) با سابقه در کانادا است.

چه کسانی واجد شرایط کار در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی هستند؟

دانشجویان بین المللی که مایل به کار در خارج از دانشگاه در طول سال تحصیلی خود هستند، باید چندین مورد از جمله موارد زیر را رعایت کنند:

  • اجازه تحصیلی معتبر داشته باشند.
  • به صورت تمام وقت در یک موسسه تحصیلی تعیین شده (DLI) تحصیل کنند. 
  • تحصیل در یک برنامه تحصیلی آکادمیک، فنی یا حرفه‌ای باشد که حداقل شش ماه طول می‌کشد و منجر به دریافت مدرک، دیپلم یا گواهینامه می‌شود.
  • دارای شماره بیمه اجتماعی (SIN) معتبر باشند.

این امکان وجود دارد که دانشجویان کانادا در طول تعطیلات تحصیلی در ساعات نامحدودی به کار خود ادامه دهند، مشروط بر اینکه در ترم آینده به صورت تمام وقت ثبت نام کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

سقف پذیرش دانشجویان بین المللی در کانادا محدود شد

صدور گواهی‌نامه استانی برای دانشجویان در چند استان کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar