فرصت استثنایی: توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به کانادایی‌ها معرفی کنید
24 فوریه 2012 - 18:46
بازدید 390
8

 به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانیم که پس از رایزنی‌های فراوان در هفته گذشته، دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس و نشریه پرنیان کانادا در مورد ارائه سرویسی ویژه و بدون مشابه در جامعه ایرانیان کانادا به توافق دست یافتند. بر اساس این سرویس، شما می‌توانید خلاصه‌ای از مهارت‌ها و سوابق شغلی خود را از طریق […]

ارسال توسط :
پ
پ

 به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانیم که پس از رایزنی‌های فراوان در هفته گذشته، دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس و نشریه پرنیان کانادا در مورد ارائه سرویسی ویژه و بدون مشابه در جامعه ایرانیان کانادا به توافق دست یافتند.

بر اساس این سرویس، شما می‌توانید خلاصه‌ای از مهارت‌ها و سوابق شغلی خود را از طریق نشریه پرنیان کانادا به هزاران مخاطب این نشریه معرفی کرده و ارتباطات شغلی networking خود را حتی قبل از ورود به کانادا آغاز کنید.

این سرویس به چه شکلی ارائه می‌شود؟

ارائه این سرویس بسیار آسان است. شما در ابتدا از طریق این صفحه از فروشگاه آنلاین سایت کنپارس، سرویس مورد نظر را انتخاب کرده و هزنه آن را پرداخت خواهید کرد. در پایان این مرحله به شما شماره یک کوپن یا بلیط اعتباری ارائه می‌شود که نشان می‌دهد شما برای این سرویس وجه پرداخت کرده‌اید. سپس این شماره یا کد را در این صفحه نشریه پرنیان به همراه اطلاعات خواسته شده وارد می‌کنید.

چه اطلاعاتی از شما در نشریه منعکس می‌شود؟

همانطور که در این صفحه از وبسایت پرنیان می‌بینید، عکس پرسنلی (یا هر عکسی که مناسب صفحه پروفایل شغلی باشد)، نام، عنوان شغلی و مهارتهای اصلی در نشریه منعکس می‌شود. همچنین زمان تقریبی ورود به کانادا درخواست شده تا مخاطب نشریه بداند که شما در چه زمانی امکان فعالیت دارید. هر چه اطلاعات دقیق‌تر و خلاصه‌تر باشد برای مخاطبان جذابتر خواهد بود و امکان بهتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته اطلاعات تماس هم از شما خواسته شده اما این اطلاعات در نشریه منعکس نمی‌شود و چنانچه کسی بخواهد با شما تماس بگیرد پس از ارتباط با نشریه، از طریق دفتر کاریابی به شما معرفی خواهد شد. این موضوع برای این است که خدای نکرده افراد ناباب مزاحم شما نشوند و از ضرورت تماس فرد متقاضی با شما اطمینان کسب شود.

نشریه پرنیان چه امکانی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

با تهیه یک باکس فارسی، فضایی در حدود ۱۲.۵ در ۶.۵ سانتی‌متر (یک ششم فضای یک صفحه نشریه پرنیان کانادا) در اختیار شما قرار می‌گیرد اما شما می‌توانید با سفارش باکس فارسی و انگلیسی با هم، همان اطلاعات را به انگلیسی هم در مجله درج کنید. بدین ترتیب مخاطبانی که مطالعه زبان انگلیسی برای آنها آسان‌تر است راحت‌تر می‌توانند با توانایی‌ها و مهارت های شما آشنا شوند.

همچنین اگر احساس کردید به فضای بیشتری احتیاج دارید می‌توانید دو باکس سفارش دهید تا اطلاعات شما در فضایی دو برابر منعکس شود.

مزایای این سرویس چیست؟

نشریه پرنیان کانادا تنها نشریه جامعه ایرانیان کاناداست که هم‌اکنون در ۴ شهر اصلی تورنتو، مونترال، ونکوور و اتاوا توزیع می‌شود. از شماره آینده (شماره نوروز ۱۳۹۱) این نشریه، توزیع گسترده پستی هم خواهد شد و به شهرهای مهم دیگری چون کلگری و ادمونتون هم خواهد رفت ضمن اینکه با توزیع پستی، عملا هیچ محدودیتی برای ارسال نشریه وجود ندارد. چنین سرویسی در میان هیچ‌کدام از نشریات فعلی ایرانی در کانادا وجود ندارد.

در میان مخاطبان پرتعداد نشریه، تعداد زیادی از متخصصین در رشته‌های مختلف، اساتید دانشگاهی، کارفرمایان ایرانی، مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و از همه مهم‌تر متخصصینی از شرکت‌های کاریابی کانادایی حضور دارند. شما با معرفی خود به این طیف گسترده از فعالان و شاغلین در کانادا، بخت خود را برای کاریابی و برقراری ارتباطات شغلی با کانادایی‌ها با کمترین هزینه ممکن افزایش می‌دهید. همچنین شما می‌توانید نشریه را به صورت اختصاصی برای افرادی که در نظر دارید ارسال نمایید که در این باره به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا برای استفاده از این سرویس محدودیت زمانی وجود دارد؟

به صورت کلی خیر، اما چون شماره نوروزی نشریه، شماره‌ای خاص و ویژه است، انتشار معرفی شما در این شماره می‌تواند برای هدفی که بیان شد موثرتر باشد. آخرین فرصت برای درج پروفایل شغلی شما در شماره نوروز، دوم مارچ ۲۰۱۲، دوازدهم اسفند ۱۳۹۰ است.

از آنجا که صفحات اختصاص یافته به این سرویس محدود است، اختصاص فضا بر اساس نوبت ارسال درخواست و اطلاعات خواهد بود. درخواست‌های جا مانده یا بعد از این تاریخ، در شماره بعدی نشریه انعکاس خواهند یافت.

ماهنامه پرنیان کانادا و دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس امیدوارند که این سرویس جدید به موفقیت شما در سرزمین جدید کمک بایسته‌ای انجام دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar