فراخوان: تجربه خود را از مراجعه به دفاتر کنپارس با مدیر مجموعه در میان بگذارید
01 نوامبر 2010 - 21:41
بازدید 376
10

  علی مختاری   به عنوان مدیر شرکت کنپارس به جرات می توانم ادعا کنم که مهمترین دغدغه ام خدمات رسانی موثر به موکلین و نیز جلب رضایت تک تک آنان است. از اینرو بر آن شدیم که به جز سیستمهای کنترل کیفیت موجود امکانی را فرهم کنیم که همه مراجعین و موکلین بتوانند نظرات […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

به عنوان مدیر شرکت کنپارس به جرات می توانم ادعا کنم که مهمترین دغدغه ام خدمات رسانی موثر به موکلین و نیز جلب رضایت تک تک آنان است. از اینرو بر آن شدیم که به جز سیستمهای کنترل کیفیت موجود امکانی را فرهم کنیم که همه مراجعین و موکلین بتوانند نظرات مثبت و منفی خود را در مورد مجموعه کنپارس، دفاتر و همکاران ما  بدون واسطه  به اینجانب منتقل کنند. به زودی بخشی در سایت اضافه خواهد شد که این امکان را برای بازدید کنندگان سایت فراهم می کند .

 

اگر به دفاتر ما مراجعه ای داشته اید، مشاوره گرفته اید و یا حتی تلفن و یا ایمیل زده اید، از شما تقاضا دارم  تجربه خود را بدون هر گونه ملاحظه ای با ما در میان بگذارید و ما را در بهتر شدن کمک کنید. 

تا قبل از اتمام اقدامات فنی و اضافه شدن آن بخش لطف کنید هر گونه نظر، انتقاد، شکایت و سخن خود را از طریق ایمیل [email protected]  برای ما بفرستید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar