صدور 4200 دعوت‌نامه از طریق سیستم اکسپرس انتری برای متقاضیان اقامت دائم کانادا
04 سپتامبر 2020 - 20:29
بازدید 504
8

دولت کانادا در دوم سپتامبر،  برای 4200 متقاضی اقامت دائم کانادا از طریق «سیستم اکسپرس انتری»، دعوت نامه صادر کرد.   متقاضیان «برنامه نیروی متخصص فدرال» جزو متقاضیانی بودند که در این انتخاب دعوت نامه دریافت کردند. انتخاب اخیر «سیستم اکسپرس انتری» سومین انتخاب از هجده مارچ بود که شامل تمام برنامه های مهاجرتی می […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا در دوم سپتامبر،  برای 4200 متقاضی اقامت دائم کانادا از طریق «سیستم اکسپرس انتری»، دعوت نامه صادر کرد.

 

متقاضیان «برنامه نیروی متخصص فدرال» جزو متقاضیانی بودند که در این انتخاب دعوت نامه دریافت کردند. انتخاب اخیر «سیستم اکسپرس انتری» سومین انتخاب از هجده مارچ بود که شامل تمام برنامه های مهاجرتی می شد و صدوشصت و دومین در کل بود که توسط اداره «مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» (IRCC) برگزار شد.

 

حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) در این دور از دعوت 475 بود که نسبت به انتخاب قبلی این برنامه در پنج آگوست که شامل تمام برنامه های مهاجرتی می شد، یک واحد کاهش داشت.

 

4200 دعوت نامه صادر شده در این دور از دعوت، بیشترین دعوت نامه های صادر شده در «سیستم اکسپرس انتری»، از زمان صدور 4500 دعوت نامه در انتخابِ 19 فوریه 2020 هستند. تعداد زیاد دعوت نامه صادر شده در دوم سپتامبر نشان می دهد که کانادا همچنان متعهد به پذیرش تعداد زیادی مهاجر در سال 2021 و بعد از آن است.

 

اداره مهاجرت کانادا برای بیشتر سال 2020، هر دو هفته یک بار، 3900 دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم (ITA) از طریق «سیستم اکسپرس انتری» صادر کرده که به طور متناوب از طریق انتخاب هایی از تمام برنامه های مهاجرتی و برنامه های خاص مهاجرتی انجام شده اند. در انتخاب دوم سپتامبر، 300 دعوت نامه دیگر برای متقاضیان مهاجرت صادر شد.

 

«اکسپرس انتری» سیستمی است که مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTC) و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

 

از طریق انتخاب های منظم از استخر «اکسپرس انتری»، از تعداد مشخصی از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این دورهای دعوت به طور معمول هر دو هفته یک بار برگزار می شوند و بیشتر آنها، متقاضیانِ هر سه برنامه «سیستم اکسپرس انتری» را شامل می شوند.

 

انتخاب اخیر، بیست و نهمین انتخاب سال 2020 بود و تعداد کل دعوت نامه های صادر شده در سال جاری را به 69 هزار و 950 رساند که رکورد جدیدی تا این تاریخ است.

 

اداره مهاجرت کانادا در انتخاب دوم سپتامبر از قانون عدم تساوی استفاده کرد. تاریخ و زمان استفاده شده، دوم سپتامبر 2020، ساعت 14:17:32 به وقت هماهنگ جهانی است. این بدان معناست که کلیه متقاضیان با امتیاز «CRS» بالاتر از 475 و همچنین آن دسته از متقاضیانی که امتیاز 475 دارند و قبل از تاریخ و زمان انتخاب شده، پروفایل خود را در استخر «سیستم اکسپرس انتری» وارد کرده اند، در این دور دعوت نامه دریافت کرده اند.

 

از قانون عدم تساوی برای رتبه بندی متقاضیانی استفاده می شود که امتیاز «CRS» یکسان دارند. امتیاز «CRS» همچنان عامل اصلی در انتخاب متقاضیانی است که برای درخواست اقامت دائم دعوت می شوند.

 

عواملی که می توانند در حداقل امتیاز «CRS» تأثیرگذار باشند شامل اندازه انتخاب ها (انتخاب های بزرگ تر می توانند حداقل امتیاز «CRS» کمتری را ایجاد کنند) و فاصله زمانی بین انتخاب ها (فاصله های زمانی کوتاه تر بین انتخاب ها می توانند به کاهش امتیاز «CRS» کمک کنند).

 

به متقاضیان واجد شرایطِ هر برنامه، در «CRS» «سیستم اکسپرس انتری»، براساس عواملی مانند سن، میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شود.

 

برای واجد شرایط بودن در «سیستم اکسپرس انتری» پیشنهاد شغلی مورد نیاز نیست، هرچند «CRS» به متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی هستند امتیاز اضافی اعطا می کند.

 

دولت کانادا برای درخواست های اقامت دائم که از طریق «سیستم اکسپرس انتری» ثبت شده اند، استاندارد پردازش شش ماهه دارد.

 

منبع خبر: CIC News, September 2nd, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar