صدور 418 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی ساسکاچوان
28 مارس 2021 - 12:24
بازدید 513
11

متقاضیان از زیرشاخه های «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند. ساسکاچوان در روز 24 مارس، متقاضیان مهاجرت را برای ارسال درخواست نامزدی استانی دعوت کرد. دعوتنامه ها به متقاضیانی تعلق گرفت که واجد شرایط نامزدی از «برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) ، و به طور خاص از شاخه «نیروی کار […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان از زیرشاخه های «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند.

ساسکاچوان در روز 24 مارس، متقاضیان مهاجرت را برای ارسال درخواست نامزدی استانی دعوت کرد.

دعوتنامه ها به متقاضیانی تعلق گرفت که واجد شرایط نامزدی از «برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) ، و به طور خاص از شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» بودند. از میان مدعوین، 183 نفر واجد شرایط زیرشاخه اکسپرس انتری «SINP»، و 235 نفر واجد شرایط زیرشاخه «مشاغل موردنیاز» هستند.

صرف نظر از زیرشاخه ، تمامی متقاضیان برای دعوت شدن به امتیاز «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) حداقل 70 نیاز داشتند. آنها همچنین برای اثبات تحصیلات خارجی خود با استاندارد کانادا، ملزم به ارائه «ارزیابی مدارک تحصیلی» (ECA) بودند.

افراد همچنین در یکی از 78 شغل موردنیاز که در صفحه وب دولت ذکر شده است، نیاز به سابقه کار داشتند. برخی از مشاغل واجد شرایط شامل تکنسین های آزمایشگاهی، نیروی کار اجتماعی، و مشاوران آموزشی هستند.

 

زیرشاخه «مشاغل مورد نیاز»

این زیرشاخه یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) پایه محسوب می شود؛ به این معنا که برای متقاضیان مهاجرتی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری فدرال هستند، در دسترس است.

این زیر مجموعه برای نیروی کار فوق حرفه ای و دارای تجربه در یکی از مشاغل مورد نیاز در ساسکاچوان است، که هنوز پیشنهاد شغلی در این استان ندارند.

برای درخواست مهاجرت کانادایی از طریق این زیرشاخه، اتباع خارجی باید پروفایل «EOI» خود را از طریق سیستم درخواست آنلاین «SINP» ایجاد کنند.

سیستم «EOI» به ساسکاچوان اجازه می دهد تا متقاضیان مهاجرتی را که توانایی پیشرفت در این استان دارند، انتخاب کند. متقاضیان بر اساس سابقه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سپس بر اساس «جدول ارزیابی امتیازات بین الملل نیروی کار متخصص SINP»، امتیازی از 100 به آنها داده می شود.

سپس افراد دارای بالاترین امتیاز دعوت شده تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

زیرشاخه «اکسپرس انتری»

این زیرشاخه یک «PNP» پیشرفته می باشد؛ به این معنا که با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

اکسپرس انتری مجموعه درخواست متقاضیان سه برنامه اصلی گروه اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

متقاضیان دارای پروفایل اکسپرس انتری همچنین باید پروفایل های «EOI» را برای ساسکاچوان ایجاد کرده تا بتوانند برای دعوت به نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی استانی از ساسکاچوان دریافت کنند، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) خود تعلق می گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم کانادا برای آنها تضمین خواهد شد.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca, March 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar