صدور 305 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت در برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد
27 آگوست 2020 - 0:27
بازدید 468
9

«جزیره پرنس ادوارد» جزئیات مربوط به دو «برنامه مهاجرتی استانی» (PNP) را در ماه آگوست منتشر کرده است. یکی از آنها بزرگ ترین انتخاب این برنامه تاکنون است.   پس از صدور فقط هشت دعوت نامه برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» و «تأثیر نیروی کار» در تاریخ یازدهم آگوست، «برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد» […]

ارسال توسط :
پ
پ

«جزیره پرنس ادوارد» جزئیات مربوط به دو «برنامه مهاجرتی استانی» (PNP) را در ماه آگوست منتشر کرده است. یکی از آنها بزرگ ترین انتخاب این برنامه تاکنون است.

 

پس از صدور فقط هشت دعوت نامه برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» و «تأثیر نیروی کار» در تاریخ یازدهم آگوست، «برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد» (PEI PNP) در 20 آگوست، 305 دعوت نامه برای متقاضیان همه ی جریان ها صادر کرد.

 

از 305 دعوت نامه صادر شده، 28 دعوت نامه برای متقاضیان «تأثیر تجارت» و 277 دعوت نامه باقیمانده برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» و «تأثیر نیروی کار» بودند. «PEI PNP»، اطلاعاتی در مورد تعداد دعوت نامه های صادرشده برای هر یک از این رده ها ارائه نکرده است.

 

«PEI PNP» تصریح کرده است افرادی که در ماه آگوست دعوت شده اند، در حال حاضر در استان زندگی، و کار می کنند.  متقاضیانی که قبل از جون سال 2020، پروفایل های «ابراز علاقه مندی» (EOI) را پر کرده بودند، به این دور از انتخاب دعوت شده اند.

 

رده اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد

رده «اکسپرس انتریِ» «PEI PNP» با «سیستم اکسپرس انتری» دولت کانادا مطابقت دارد. «سیستم اکسپرس انتری» درخواست های مربوط به سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی را مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

به متقاضیان واجد شرایط براساس سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی و فرانسوی، در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) امتیاز داده می شود.

 

به متقاضیان «اکسپرس انتری» که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز فوق العاده علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) به آنها داده می شودکه دریافت «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) را در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» تضمین می کند.

 

برای کسب نامزدی استانی از «PEI»، متقاضیان«اکسپرس انتری» باید پروفایل «ابراز علاقه مندی» (EOI) با «PEI PNP» ایجاد کنند. پروفایل های «EOI» بر اساس شبکه امتیازهای خاص استان، امتیازبندی می شوند. از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا از طریق انتخاب های ماهانه درخواست دهند.

 

«PEI PNP»، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد تعداد متقاضیان «اکسپرس انتری» و «تأثیر نیروی کار» دعوت شده و حداقل امتیاز «EOI» موردنیاز برای هر رده ارائه نداده است.

 

رده تأثیر نیروی کار

رده «تأثیر نیروی کار» برای اتباع خارجی است که پیشنهاد شغلی معتبر در «PEI» دارند و از طرف کارفرمای خود پشتیبانی می شوند. این رده به سه جریان تقسیم می شود: « نیروی متخصص، نیروی کار اساسی و فارغ التحصیلان بین المللی».

 

متقاضیان این رده همچنین باید یک پروفایل «EOI» ارائه دهند تا برای نامزدی استانی از طریق رده «تأثیر نیروی کار» در نظر گرفته شوند.

 

رده تأثیر تجارت

28 نامزدی که در 20 آگوست از طریق رده «تأثیر تجارت» دعوت شده اند، نیاز به حداقل امتیاز «EOI»، 112 داشتند. این دعوت نامه ها تحت «جریان اجازه کار» صادر شده اند. «جریان اجازه کار» مربوط به کارآفرینان خارجی است که مایل به داشتن و اداره تجارتی در جزیره پرنس ادوارد هستند.

 

منبع خبر: CIC News, August 26, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar