صدور 302 دعوتنامه در برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا، حوزه تکنولوژی
19 آگوست 2020 - 21:30
بازدید 371
10

استان «بریتیش کلمبیا» در هجده آگوست جدیدترین انتخاب خود را برگزار و از 302 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   دعوت نامه های صادر شده در این انتخاب به متقاضیان ثبت نام شده در رده های «نیروی متخصص» و «فارغ التحصیلان بین المللی» از جریان های […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «بریتیش کلمبیا» در هجده آگوست جدیدترین انتخاب خود را برگزار و از 302 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

دعوت نامه های صادر شده در این انتخاب به متقاضیان ثبت نام شده در رده های «نیروی متخصص» و «فارغ التحصیلان بین المللی» از جریان های «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SI) و «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) در «برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا»(BC PNP)  رسیدند. از رده «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص»، متقاضیان زیررده «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر» نیز دعوت شده اند.

 

رده های «اکسپرس انتریBC PNP » برای متقاضیانی باز است که در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» پروفایل دارند. «سیستم اکسپرس انتری فدرال» استخر متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی» مدیریت می کند.

 

رده «SI» برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهر است که مشاغل آنها در استان بریتیش کلمبیا مورد تقاضای زیادی است.

حداقل امتیاز مورد نیاز در انتخاب هجده آگوست، برای پنج رده «EEBC» و «SI»، بین 76 تا 98 متغیر بود.

حداقل امتیازها به شرح زیر توزیع شده اند:

  • رده مهاجرت از طریق مهارت و تخصص:
  • نیروی متخصص: 96 امتیاز
  • فارغ التحصیل بین المللی: 98 امتیاز
  • نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر: 76 امتیاز
  • رده اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا:
  • نیروی متخصص: 96 امتیاز
  • فارغ التحصیل بین المللی: 98 امتیاز

برای دریافت دعوت نامه از طریق «EEBC»، متقاضیان باید هم در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» و هم در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SIRS) بریتیش کلمبیا ثبت نام می کردند.

 

«اکسپرس انتری»، سیستم مدیریت درخواست ها برای دولت فدرال است. متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان در انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شوند. متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» با نامزدی استانی، علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) خود، 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند.

 

بریتیش کلمبیا تاکنون در ماه آگوست سه انتخاب برگزار کرده است، از جمله یک انتخاب در حوزه تکنولوژی که در یازده آگوست برگزار شد. انتخاب های حوزه تکنولوژی به صورت هفتگی برگزار می شوند و به متقاضیان براساس عواملی مانند میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان به عنوان بخشی از فرایند ثبت نام، امتیاز داده می شود.

 

«برنامه حوزه تکنولوژی» که در سال 2017 ایجاد شده است، نیازهای نیروی کار در حوزه تکنولوژی بریتیش کلمبیا را برآورده می کند که به صورت محلی برآورده نمی شوند. هدف این برنامه، اطمینان از دسترسی حوزه تکنولوژی بریتیش کلمبیا به استعدادهای لازم برای ادامه رشد استان است.

 

متقاضیان «برنامه حوزه تکنولوژی» از شرط داشتن پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت معاف هستند که در مورد بیشتر رده های مهاجرت تحت «BC PNP» اعمال می شود. با این حال، آنها باید یک پیشنهاد شغلی ارائه دهند که حداقل یک ساله باشد و در زمان درخواست برای نامزدی استانی، حداقل 120 روز تقویمی از مهلت آن باقی مانده باشد.

 

اخیراً بریتیش کلمبیا اعلام کرده است «برنامه حوزه تکنولوژی» آن تا ماه جون 2021 تمدید خواهد شد. تاکنون در سال جاری بریتیش کلمبیا از نزدیک به شش هزار متقاضی مهاجرت دعوت کرده است تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

 

منبع خبر: CIC News, August 18, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar