صدور دعوت‌نامه در برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا
25 سپتامبر 2020 - 20:50
بازدید 436
8

استان «نوا اسکوشیا» در تاریخ 24 سپتامبر از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا» (NSNP) ضوابط واجد شرایط بودن برای متقاضیان «اکسپرس انتری» را اعلام کرده اما تعداد دعوت نامه ها را مشخص نکرده است.   متقاضیان باید در یکی از دو کد «طبقه بندی ملی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «نوا اسکوشیا» در تاریخ 24 سپتامبر از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا» (NSNP) ضوابط واجد شرایط بودن برای متقاضیان «اکسپرس انتری» را اعلام کرده اما تعداد دعوت نامه ها را مشخص نکرده است.

 

متقاضیان باید در یکی از دو کد «طبقه بندی ملی شغلیِ» (NOC) زیر، یک شغل عمده داشته باشند:

  • تعمیرات بدنه وسایل نقلیه موتوری (7322 NOC) یا
  • تکنسین های خدمات اتومبیل، مکانیک کامیون و اتوبوس و تعمیرکاران مکانیکی (7321 NOC).

 

متقاضیان مدعو همچنین باید نشان دهند که در این مشاغل ظرف پنج سالِ قبل از درخواست خود، حداقل دو سال به صورت تمام وقت یا پاره وقت معادل دو سال، سابقه دارند.

 

آنها همچنین به «معیار زبان کانادایی» حداقل پنج در تمام شاخه های زبان انگلیسی نیاز داشتند. متقاضیان باید رونوشت آزمون های زبان و مدرک تحصیلی را همراه با درخواست خود برای نامزدی استانی ارسال کنند. مدارک تحصیلی باید شامل «گزارش ارزیابی مدارک تحصیلی» باشد که توسط سازمانی که توسط اداره «مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» تائید شده، (در صورت اخذ مدرک تحصیلی در خارج از کانادا) صادر شده است.

 

علاوه بر این، متقاضیان باید یک برنامه تحصیلی حداقل دو ساله را در یک موسسه تحصیلات تکمیلی، مانند دانشگاه، کالج یا دانشکده تجارت گذرانده باشند.

 

متقاضیان مدعو باید تا 24 اکتبر 2020، درخواست خود را برای نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا ارسال کنند.

 

«جریان اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا» متقاضیان مهاجرت را بر اساس نیاز بازار کار استان دعوت می کند. این اولین انتخاب «برنامه انتخاب استانی» (PNP) است که نوا اسکوشیا از ماه می برگزار می کند. در آن انتخاب، استان پرستارانی را دعوت کرد که دارای پروفایل در استخر «اکسپرس انتری» بودند.

 

متقاضیان مدعو اکسپرس انتری

برای اینکه متقاضیان از طریق «جریان اولویت های بازار کار» برای نامزدی استانی از «نوا اسکوشیا» در نظر گرفته شوند، باید در «سیستم اکسپرس انتری» پروفایل داشته باشند. «سیستم اکسپرس انتری» مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بر اساس عواملی مانند سن، سابقه کار، سطح تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شوند.

 

متقاضیان مدعو شصت روز تقویمی برای تکمیل درخواست خود برای نامزدی استانی فرصت دارند.

 

منبع خبر: CIC News, September 25, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar