سینوفارم، سینوواک و کوواکسین به لیست جدید واکسنهای مورد تایید کانادا اضافه شد.
25 نوامبر 2021 - 2:39
بازدید 616
13

کانادا ، به زودی دانشجویان و کارگران بین المللی را ملزم خواهد کرد که به طور کامل واکسینه شوند. دانشجویان بین المللی، کارگران خارجی موقت و سایر مسافران معاف به زودی برای آمدن به کانادا باید واکسینه شوند. کانادا چندین تدابیر جدید درمورد واکسیناسیون کووید-۱۹ در مرز را اعلام کرد که از پایان ماه جاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا ، به زودی دانشجویان و کارگران بین المللی را ملزم خواهد کرد که به طور کامل واکسینه شوند.
دانشجویان بین المللی، کارگران خارجی موقت و سایر مسافران معاف به زودی برای آمدن به کانادا باید واکسینه شوند.
کانادا چندین تدابیر جدید درمورد واکسیناسیون کووید-۱۹ در مرز را اعلام کرد که از پایان ماه جاری اجرایی خواهند شد.
از ۳۰ نوامبر، کانادا فهرست واکسن‌های کووید-۱۹ را که مسافران می‌توانند دریافت کنند تا کاملاً واکسینه شده در نظر گرفته شوند، گسترش خواهد داد. Sinopharm، Sinovac، و COVAXIN به لیست موجود تایید شده مانند Pfizer، Moderna، Astra Zeneca و Johnson and Johnson اضافه خواهند شد.

سپس از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲، برخی از مسافران معاف تنها در صورتی مجاز به ورود به کشور خواهند بود که به طور کامل با یکی از واکسن های تایید شده واکسینه شده باشند. این لیست شامل:

اعضای خانواده کانادایی ها، مقیم دائم و افرادی که بومی کانادا هستند.
دانشجویان بین المللی ۱۸ سال و بالاتر
ورزشکاران
دارندگان مجوز کار، به استثنای کسانی که در کشاورزی و فرآوری مواد غذایی کار می کنند.
ارائه دهندگان خدمات ضروری، مانند کامیون داران.

پس از اجرایی شدن اقدامات جدید، افرادی که واکسینه نشده یا نیمه واکسینه شده اند. تنها در صورت داشتن معافیت، مجاز به سفر به کانادا خواهند بود. برخی از گروه های معاف شامل کارگران کشاورزی و فرآوری مواد غذایی، اعضای خدمه دریایی، افرادی که به دلایل دلسوزانه می آیند. افرادی که به تازگی اقامت دائم گرفته اند، پناهندگان اسکان مجدد و برخی از کودکان زیر ۱۸ سال هستند. این مسافران که از نیاز به واکسینه شدن کامل معاف هستند. هنوز مشمول آزمایش، قرنطینه و سایر شرایط ورود هستند. سایر کسانی که واکسینه نشده اند و مشمول معافیت نمی شوند، از ورود به کانادا منع می شوند.

همچنین از ۳۰ نوامبر، شهروندان کانادایی و مقیم دائمی که کاملاً واکسینه شده اند. در صورتی که سفرشان کمتر از ۷۲ ساعت باشد، می توانند بدون آزمایش کووید-۱۹ به کشور بازگردند. مسافران کانادایی که بیش از سه روز کشور را ترک می‌کنند. همچنان باید پس از بازگشت، آزمایش PCR منفی قبل از ورود را ارائه دهند.

گلوب اند میل گزارش می دهد که

در اوایل این هفته، نخست وزیر جاستین ترودو به قانونگذاران آمریکایی گفت که کانادا در حال برنامه ریزی یک رویکرد سه مرحله ای برای حذف الزام مسافران برای ارائه آزمایش PCR به مقامات مرزی است. انتظار می رود مرحله بعدی بر مسافران ایالات متحده تأثیر بگذارد. پس از آن، انتظار می‌رود آزمایش PCR برای مسافران از سایر نقاط جهان حذف شود.

ایالات متحده اخیراً محدودیت های عبور کانادایی ها از مرز زمینی را به دلایل غیر ضروری لغو کرده است. مسافرانی که کاملاً واکسینه شده بودند، نیازی به ارائه آزمایشی در هنگام ورود به ایالات متحده نداشتند. اما باید هنگام عبور از کانادا آزمایش PCR را ارائه دهند.

برای هفته‌های متمادی، کارشناسان از دولت کانادا می‌خواهند که الزامات پرهزینه تست PCR را برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده‌اند در سفرهای کوتاه برون مرزی حذف کند. دلیل اصلی ارائه شده این است که این آزمایشات گران هستند، معمولاً بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار، و اگر مدت اقامت کوتاه باشد، انجام آنها نیز دشوار است. به عقیده بسیاری از افراد، مانند کسانی که مجبور به سفرهای مکرر برای تجارت هستند. این امر باعث می شود سفر بین دو کشور بسیار گران باشد.

اتاق بازرگانی کانادا در ۱۷ نوامبر بیانیه ای صادر کرد. و از کانادا خواست تا آزمایش PCR قبل از عزیمت را برای مسافران واکسینه شده حذف کند.

پرین بیتی، رئیس و مدیر عامل اتاق بازرگانی، در این بیانیه گفت: رهایی از قوانین سفر غیر ضروری و قدیمی به مشاغل کانادا کمک می کند تا به کار خود بازگردند و رقابت کنند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar