سواستفاده از مطالب سایت کنپارس این بار به گونه ای دیگر
12 جولای 2011 - 10:27
بازدید 402
9

علی مختاری؛ موضوع سو استفاده از مطالب این سایت امر تازه ای نیست و البته تمام تلاش خود را در مبارزه با این حرکت زشت  غیر فرهنگی به کار گرفته ایم. امروز اما با اطلاع از نوع دیگری از سو استفاده از این مطالب آن هم از طرف همکاران بسیار متاسف شدم. ظاهرا برخی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

موضوع سو استفاده از مطالب این سایت امر تازه ای نیست و البته تمام تلاش خود را در مبارزه با این حرکت زشت  غیر فرهنگی به کار گرفته ایم. امروز اما با اطلاع از نوع دیگری از سو استفاده از این مطالب آن هم از طرف همکاران بسیار متاسف شدم. ظاهرا برخی از دوستان همکار ما مطالب سایت ما را در قالب خبرنامه از طرف خود برای مشتریان خود ارسال می کنند.

یکی از ایمیلهای ارسالی به دست من رسید و دیدم که آقای ف بدون احساس نیاز به کسب اجازه و بدون ذکر نام تولیدکننده مطلب و منبع مطلب تنها با حذف کلمات کلیدی روشن کننده منبع؛ اخبار و مقالات مربوط به تحولات اخیر برنامه سرمایه گذاری فدرال برای مشتریان سرمایه گذاری خود ارسال کرده است. طرفه آنکه نویسنده مطالب ارسالی خود من بوده ام. تعجبم از این است که چطور این فرد در برابر آن دسته از مشتریان خود که با سایت ما آشنا هستند این دزدی ادبی آشکار را توجیه می کند و آیا فکر نمی کند که این کار پایه های اعتماد بین او و مشتریانش را متزلزل می کند. آقای به اصطلاح وکیلی که در این حد پایبند قانون و حقوق دیگران نیست و به راحتی از دسترنج دیگران بهره برداری شخصی می کند چطور می تواند مورد اعتماد افراد باشد؟

بار دیگر به همه افرادی که به هر شکل از این مطالب سو استفاده می کنند هشدار می دهیم که ما به هیچ وجه از حقوق خود و نویسندگان خود در این زمینه نمی گذریم و همانند قبل با جدیت با این پدیده مبارزه خواهیم کرد.

لازم می دانم یادآوری کنم که استفاده از مطالب این سایت تنها در چارچوب آیین نامه اعلام شده مجاز است و با رعایت این مقررات هیچ ایرادی به استفاده از این مطالب نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar