سرعت قابل تقدیر برنامه جدید سرمایه گذاری کبک و انتظار پایبندی به تعهدات
28 ژانویه 2011 - 18:24
بازدید 430
6

علی مختاری   به نظر می رسد اداره مهاجرت کبک این بار در عمل به وعده های خود حداقل در مورد پرونده های سرمایه گذاری جدید که بعد از تغییر قانون فایل شده اند روسفید شده است. یک چهارم این متقاضیان ظرف حدود ۲۰ روز پس از تحویل مدارک نامه مصاحبه دریافت کرده اند که […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

به نظر می رسد اداره مهاجرت کبک این بار در عمل به وعده های خود حداقل در مورد پرونده های سرمایه گذاری جدید که بعد از تغییر قانون فایل شده اند روسفید شده است.

یک چهارم این متقاضیان ظرف حدود ۲۰ روز پس از تحویل مدارک نامه مصاحبه دریافت کرده اند که این مصاحبه ها برای ماه آوریل در مونترآل برنامه ریزی شده است. از سوی دیگر در مورد دیگر پرونده ها که وقت مصاحبه دریافت نکرده اند انتظار بسیاری می رود که بدون مصاحبه بررسی و نهایی شوند. این به معنی آن است که اداره مهاجرت مصمم شده است به سرعت به این دسته از پرونده ها رسیدگی کند.

امید می رود اداره مهاجرت فدرال نیز در مورد این پرونده ها خارج از نوبت عمل کند همانگونه که در مورد پرونده های اولویت دار نیروی متخصص کبک مانند دانش آموختگان شیمی و پرستاری عمل می کند و در کمتر از ۶ ماه چک امنیتی و پزشکی را انجام می دهد. این مطلب از در سایت کنپارس منتشر شده است و در صورت مشاهده آن در سایتی دیگر لطفا با ایمیل info at parscanada.com تماس بگیرید

در حالی کبک در مورد پرونده های جدید سرمایه گذاری رویه متفاوتی در پیش گرفته است که پرونده های سیستم قدیم سرمایه گذاری با تاخیر قابل توجهی در دعوت به مصاحبه روبرو شده اند و زمان دعوت به مصاحبه آنان از ماه پنجم تا هفتم به ماه دهم رسیده است. از سوی دیگر برای ایجاد تعادل در مورد همان پرونده ها نیز کبک تلاش می کند از حجم مصاحبه ها بکاهد و در دو ماه گذشته نیمی از پرونده هایی که در انتظار مصاحبه بوده اند بدون مصاحبه قبولی گرفته اند.

برای اطلاع از جزییات نحوه بازانتشار و استفاده از مطالب سایت اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar