سایت اداره مهاجرت کبک، نقص فنی داشته است: ثبت ها منتفی شد
04 آوریل 2018 - 0:26
بازدید 489
7

چند لحظه پیش، روز سه شنبه 3 آوریل 2018، وزارت مهاجرت کبک در اطلاعیه ای اعلام کرد که باز شدن سایت برای ثبت پرونده های نیروی متخصص در تاریخ اول آوریل 2018، ناشی از نقص فنی سیستم مون پروژه بوده است و در نتیجه ثبت پرونده ها در این تاریخ بی اثر است و مبالغ پرداخت […]

ارسال توسط :
پ
پ

چند لحظه پیش، روز سه شنبه 3 آوریل 2018، وزارت مهاجرت کبک در اطلاعیه ای اعلام کرد که باز شدن سایت برای ثبت پرونده های نیروی متخصص در تاریخ اول آوریل 2018، ناشی از نقص فنی سیستم مون پروژه بوده است و در نتیجه ثبت پرونده ها در این تاریخ بی اثر است و مبالغ پرداخت شده، باز می گردد.

اداره مهاجرت کبک، در ادامه این اطلاعیه اعلام کرده است که تنها پرونده متقاضیانی که دارای پیشنهاد کار از سوی کارفرما یا دارای اقامت موقت کبک بودند، قابل قبول هستند.

به عبارت دیگر، همان طور که اداره مهاجرت کبک پیش از این نیز اعلام کرده بود، تعداد 5000 پرونده ظرفیت سال کاری 2017-2018 را تا قبل تاریخ 15 اوت 2018 دریافت خواهد کرد.

تاریخ دقیق ثبت پرونده ها در آینده تا قبل از تاریخ 15 اوت 2018 در وب سایت رسمی وزارت مهاجرت کبک اعلام خواهد شد.

دیوید هورتل، وزیر مهاجرت استان کبک نیز لحظاتی پیش در صفحه توییتر خود ابراز تاسف کرد و نوشت: وزارت مهاجرت کبک وضعیت پیش آمده را به سرعت سامان می بخشد و هزینه های پرداخت شده توسط متقاضیانی که پرونده های خود را ثبت کرده اند، عودت می دهد و از متقاضیانی که نتوانستند پرونده های خود را ثبت کنند، عذرخواهی می کند.  

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar