سالنامه مهاجرتی ۱۳۹۱ کنپارس چه زمانی دست شما می‌رسد؟
01 مارس 2012 - 7:55
بازدید 207
11

دوستان زیادی از میان موکلین و غیرموکلین کنپارس برای تهیه سالنامه ۱۳۹۱ تقاضا داده‌اند. به اطلاع این دوستان می‌رسانیم که فعالیت‌های آماده‌سازی سالنامه به انتها رسیده و ارسال پستی آن به امید خدا از ۱۵ اسفند شروع می‌شود. ابتدا سالنامه موکلین ارسال می‌شود و بعد بلافاصله سالنامه غیرموکلین. تمامی سالنامه‌ها از طریق پست سفارشی ارسال […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستان زیادی از میان موکلین و غیرموکلین کنپارس برای تهیه سالنامه ۱۳۹۱ تقاضا داده‌اند. به اطلاع این دوستان می‌رسانیم که فعالیت‌های آماده‌سازی سالنامه به انتها رسیده و ارسال پستی آن به امید خدا از ۱۵ اسفند شروع می‌شود. ابتدا سالنامه موکلین ارسال می‌شود و بعد بلافاصله سالنامه غیرموکلین. تمامی سالنامه‌ها از طریق پست سفارشی ارسال خواهند شد و امید می‌رود تا پیش از عید به دست سفارش‌دهندگان برسد. سالنامه‌های متقاضیان شهرستانی هم از طریق دفتر تهران ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری‌ست که مهلت موکلین کنپارس برای ثبت نام برای دریافت رایگان سالنامه که چند نوبت تمدید شده بود به پایان رسیده است و این عزیزان در صورتی که ثبت نام نکرده باشند اگر علاقه‌مند به دریافت سالنامه هستند می بایست از طریق این صفحه آن را با تخفیف ویژه برای موکلین، خریداری نمایند.

سایر علاقه‌مندان هم می‌توانند از طریق این صفحه خرید آنلاین انجام دهند.

سالنامه کنپارس ترکیبی از اطلاعات مربوط به تقویم‌های ایرانی و کانادایی‌ست و روزهای مهم و تعطیلات رسمی در استان‌های مختلف کانادا در آن توضیح داده شده است. این سالنامه همچنین حاوی نکات و اطلاعات کاربردی متنوع و دسته‌بندی‌‌شده‌ای درباره بازار کار، تحصیل، بهداشت و درمان، حمل و نقل، اسکان و ده‌ها موضوع دیگر در ارتباط با شهرهای مهم کاناداست. تعدادی از نقشه‌های کلیدی شهری هم به صورت ضمیمه در انتهای این سالنامه قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar