ساسکاچوان برنامه مهاجرتی جدیدی معرفی کرد
01 دسامبر 2021 - 6:13
بازدید 697
16

برنامه آزمایشی مشاغل کم نیرو برای حمایت از نیازهای بازار کار ساسکاچوان در بخش‌های کلیدی ایجاد شده است. ساسکاچوان برنامه مهاجرتی جدیدی را در ۲۵ نوامبر اعلام کرد که فعلاً آزمایشی است. برنامه مشاغل کم نیرو به کارفرمایان ساسکاچوان اجازه می‌دهد. تا افراد واجد شرایط را از سراسر دنیا برای مشاغل خاص مورد نیاز خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه آزمایشی مشاغل کم نیرو برای حمایت از نیازهای بازار کار ساسکاچوان در بخش‌های کلیدی ایجاد شده است.

ساسکاچوان برنامه مهاجرتی جدیدی را در ۲۵ نوامبر اعلام کرد که فعلاً آزمایشی است. برنامه مشاغل کم نیرو به کارفرمایان ساسکاچوان اجازه می‌دهد. تا افراد واجد شرایط را از سراسر دنیا برای مشاغل خاص مورد نیاز خود جذب کنند. این برنامه شامل موقعیت‌های شغلی می‌شود. که به آموزش در حین کار نیاز دارند. بخش‌هایی که بیشترین نیروی کار را در ساسکاچوان لازم دارند عبارت‌اند از:

بهداشت، تولید، کشاورزی، تکنولوژی کشاورزی، ساخت و ساز، مهمان‌داری و خرده‌فروشی.

اظهارات وزیر مهاجرت ساسکاچوان

جِرِمی هریسون وزیر مهاجرت ساسکاچوان در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

تقاضا برای نیروی کار در استان ما زیاد است و با پروژه‌های اقتصادی چشمگیری که به‌تازگی اعلام شده، افزایش هم خواهد یافت. برنامه جدید مشاغل کم نیرو، که در ساسکاچوان و برای ساسکاچوان طراحی شده. پیرو گفتگو‌های ما با دولت فدرال در جهت استقلال این استان ایجاد شده. و امکان استخدام نیروی کار بین‌المللی را به کارفرمایان می‌دهد. این برنامه، علاوه بر سرمایه‌گذاری‌ در آموزش و ارتقای مهارت‌های نیروی کار استانی است. زیرا ما اکنون وارد دورۀ رشدِ بعد از همه‌گیری کرونا می‌شویم.

نیروی کاری که از طریق برنامه مشاغل کم نیرو متقاضی مهاجرت به ساسکاچوان شوند. توسط کارفرمایان و جامعۀ این استان پشتیبانی خواهند شد. این برنامه دسامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی می‌شود.
جیم بِنس، رئیس و مدیرعامل سازمان مهمانداری ساسکاچوان در بیانیه‌ای گفته است:

راه‌اندازی این برنامه، خبر بسیار مثبتی برای مشاغل صنعت مهمان‌داری در ساسکاچوان است. این پروژۀ آزمایشی برای جذب افراد واجد شرایط طراحی شده است. و یک برنامه عالی برای تمام بخش‌هایی است. که در حال حاضر با چالش جذب نیروی کار در استان مواجه هستند. همچنان که تلاش می‌کنیم تا از هر فرصتی برای استخدام نیروهای محلی استفاده کنیم. باید خلاقیت هم داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که نیروی کار جایگزین و مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصاد و جامعه خود در ساسکاچوان داریم. چیزی که این برنامۀ منحصر به فرد، به‌ویژه برای دوران پس از کرونا، آن را تضمین می‌کند.

شرایط مورد نیاز برای متقاضیان و کارفرمایان

برخی از شرایط مورد نیاز برای متقاضیان این برنامه عبارت‌اند از:
از یک کارفرمای مجاز در ساسکاچوان، برای یک شغل واجد شرایط، پیشنهاد شغلی تمام‌وقت و دائمی و نامه تایید شغل از اداره مهاجرت ساسکاچوان (SINP) داشته باشد.
حداقل سطح زبان انگلیسی را داشته باشد.
حداقل شرایط تحصیلی و سابقه کاری را داشته باشد، که شامل داشتن حداقل یک سال سابقه کار در شغل مورد نظر یا شش ماه تجربه کاری در آن شغل در ساسکاچوان می‌شود.

اداره مهاجرت هنوز مشاغل واجد شرایط، حداقل مدرک تحصیلی و سطح زبان مورد نیاز برای این برنامه را اعلام نکرده است.
برای اینکه کارفرمایان مجاز به استخدام نیروی کار خارجی از طریق این برنامه باشند، باید نشان دهند که تلاش خود را برای استخدام نیروی کار داخلی از ساسکاچوان، در شغل مورد نظر کرده‌اند. آن‌ها همچنین باید نیاز خود به نیروی کار و سوددهی تجارتشان را نیز ثابت کرده و الزامات پشتیبانی از اسکان نیروی کار را داشته باشند. جزئیات بیشتر در این زمینه هم هنوز منتشر نشده است.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar