زمان واریز مبلغ سرمایه گذاری در پرونده های فدرال و کبک
14 آوریل 2011 - 11:56
بازدید 385
6

علی مختاری دوستی با ما تماس گرفته بود و اظهار می داشت که حدود یک سال پیش با موسسه ای پرونده مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک باز کرده و فایل نامبری هم دریافت کرده است.  اخیرا آن موسسه با وی تماس گرفته و خواسته است که مبلغ ۱۲۰ هزار دلار را به […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

دوستی با ما تماس گرفته بود و اظهار می داشت که حدود یک سال پیش با موسسه ای پرونده مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک باز کرده و فایل نامبری هم دریافت کرده است.  اخیرا آن موسسه با وی تماس گرفته و خواسته است که مبلغ ۱۲۰ هزار دلار را به حسابی واریز کند تا از یک سو وقت مصاحبه را سریع تر دریافت کند و از سوی دیگر شانس بالاتری در قبول فرزند بالای ۲۲ سال وی که دانشجوست ولی در سابقه اش وقفه تحصیلی وجود دارد داشته باشد. از شنیدن این داستان متعجب شدم و آن دوست نادیده را هشدار دادم که چنین نکند.

چند نکته:

۱- هیچ موسسه مهاجرتی حق ندارد هزینه سرمایه گذاری را خود دریافت کند و این خلاف مقررات است. آنچه نیز در مورد سرعت بخشیدن به وقت مصاحبه و نیز حل مشکل فرزند ادعا شده نیز کاملا روشن است که صحیح نیست. در حقیقت آن موسسه به فکر حل مشکلات خود بوده و نه متقاضی.

۲- واریز وجه زمان معینی دارد و باید مستقیم به حساب متقاضی در بانک عامل واریز شود این حساب در زمان مقتضی به صورت خودکار برای متقاضی باز می شود و نامه ای در خصوص چگونگی واریز ارسال می شود که در آن به طور دقیق توضیح داده شده است.

زمان واریز وجه در برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری فدرال و کبک:

۳- زمان واریز وجه در مورد متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک:

بعد از قبولی در مصاحبه کبک است. به محض قبولی نامه ای ارسال می شود که در آن تمایل کبک به صدور گواهی قبولی استان کبک یا همان CSQ اعلام می شود و از متقاضی می خواهد که رقم سرمایه گذاری را ظرف ۱۱۰ روز واریز کند. از سوی دیگر بانک نیز با باز کردن حساب نامه ای را همان روز ارسال می کند که در بالا اشاره شد. پس از واریز مبلغ و انجام پروسه سرمایه گذاری از سوی بانک گواهی CSQ صادر می شود و متقاضی می تواند پرونده را برای مراحل بعدی (چک امنیتی و پزشکی) به فدرال ارسال کند.

۴- زمان واریز وجه در مورد متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فدرال:

بعد از اتمام مراحل و قبل صدور ویزا برای ورود به کاناداست. به محض قبولی و رضایت بخش بودن مراحل پزشکی و امنیتی نامه ای مبنی بر آمادگی اداره مهاجرت برای صدور ویزا به شرط انچام سرمایه گذاری صادر می شود که متقاضی در این مرحله باز بر اساس نامه ای که بانک صادر می کند در این خصوص اقدام می نماید.

 

در صورتی که مایلید وکالت خود را در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به ما بسپارید به نشانی [email protected] ایمیل بزنید و یا از طریق تلفن مستقیم تهران ۰۲۱۲۳۹۸۴۲۲۱ با بنده در دفتر کانادا صحبت کنید.

موفق باشید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar