رسیدگی خارج از نوبت به پرونده پزشکانی که بعد از تابستان ۲۰۱۰ فایل شده اند
04 آوریل 2011 - 9:48
بازدید 397
7

علی مختاری؛   خوشبختانه پس از چند خبر ناامید کننده امروز خوشحالم که یک خبر مثبت برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه فدرال دارم. با وجود اینکه پرونده های بسیاری از دوستان متقاضی که تقاضای خود را در بهار و تابستان ۲۰۰۹ تحویل داده اند بی جواب مانده است امروز در کمال تعجب […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

 

خوشبختانه پس از چند خبر ناامید کننده امروز خوشحالم که یک خبر مثبت برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه فدرال دارم.

با وجود اینکه پرونده های بسیاری از دوستان متقاضی که تقاضای خود را در بهار و تابستان ۲۰۰۹ تحویل داده اند بی جواب مانده است امروز در کمال تعجب تعدادی فرم مدیکال برای پزشکانی که پرونده آنها را در ماههای آگوست و سپتامبر ۲۰۱۰ یعنی بعد از تغییر مقررات و دشوارتر کردن نحوه دریافت مدارک و با اعلام فهرست مشاغل جدید (۲۹ گانه)  در تابستان گذشته ارسال کرده بودیم دریافت شد. معنی آن این است که اداره مهاجرت در دمشق پرونده های بعد از تغییر قانون در تابستان ۲۰۱۰ را به صورت خارج از نوبت در دست بررسی دارد. 

در اینجا یک بار دیگر توجه دوستان به خصوص پزشکان و دندانپزشکان را به بهانه جویی های CIO جلب می کنم و تاکید می کنم باید مدارک به گونه ای کامل و بی نقص باشد که هر گونه بهانه را از دفتر سیدنی بگیرد. اگر امکان دریافت مدارک کافی از مراجع مربوطه نیست باید این نقص با اضافه کردن اظهارنامه های شخصی با راهنمایی دفتر ما جبران شود.  از این پس کنپارس در مورد متقاضیان نیروی متخصص فدرال و به خصوص رشته های مورد اشاره سخت گیری ویژه ای در قبول مدارک خواهد داشت که این البته برای اطمینان بیشتر از موفقیت پرونده خواهد بود.  

کنپارس بهترین انتخاب برای دریافت اقامت دایم کانادا و مهاجرت به کانادا 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar