رد ارزیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی 
05 ژوئن 2024 - 5:33
بازدید 157
6

به هنگام مهاجرت به کانادا باید گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) ارائه داد تازه واردانی که برای مهاجرت در گروه اقتصادی به کانادا از طریق اکسپرس انتری درخواست می کنند، باید مدارک خود را ارزیابی یا همان معادل سازی کنند.   گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) معادل سازی مدارک بین المللی دانشگاهی را تأیید می‌کند. مدارک […]

ارسال توسط :
پ
پ

به هنگام مهاجرت به کانادا باید گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) ارائه داد

تازه واردانی که برای مهاجرت در گروه اقتصادی به کانادا از طریق اکسپرس انتری درخواست می کنند، باید مدارک خود را ارزیابی یا همان معادل سازی کنند.  

گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) معادل سازی مدارک بین المللی دانشگاهی را تأیید می‌کند. مدارک ارزیابی شده می‌تواند شامل مدارک بین المللی، دیپلم‌ها و گواهینامه‌ها باشد.

با این حال، اگر اداره مهاجرت کانادا (IRCC) گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی متقاضی را رد کند، روند مهاجرت ممکن است به تاخیر بیفتد. در این مطلب به این موضوع پرداخته شده است که با چه‌ کارهایی می‌توان از رد گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی جلوگیری کرد.

1. نوع صحیح گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی را انتخاب کنید!

انواع مختلفی از گزارش‌های ارزیابی وجود دارد، اما گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) مورد نیاز اداره مهاجرت کانادا است. برای برنامه‌ها و مسیرهای مهاجرتی، متقاضی باید گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) منطبق با اهداف مهاجرت دریافت کند.

انتخاب نوع مناسب گزارش ارزیابی مرحله مهمی است. این مورد تضمین می‌کند که متقاضی معیارهای اداره مهاجرت را برآورده می‌کند و می تواند اطلاعات مورد نیاز جهت پردازش درخواست مهاجرت خود را ارائه کند. انتخاب نوع صحیح گزارش ارزیابی از ایجاد تاخیر در پرونده مهاجرتی جلوگیری می‌کند.

2. از موسسات موردتائید اداره مهاجرت کانادا درخواست کنید!

اگرچه موسسات مختلف خدمات ارزیابی اعتبار مدارک را ارائه می‌دهند، اما تنها پنج مورد از آنها مورد تائید اداره مهاجرت کانادا هستند. ارائه ارزیابی مدارک (ECA) از سایر موسسات ممکن است منجر به تاخیر در تائید یا رد شدن مدرک (و درخواست) متقاضی شود.

بدین دلیل، تازه‌واردان باید اطمینان حاصل کنند که ارائه‌دهنده گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) برای ارزیابی مدارک شناسایی مهاجرت به کانادا مورد تائید اداره مهاجرت کانادا است. 

3. گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) به روز باشد!

گزارش‌های ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) که توسط سازمان مورد تائید صادره می‌شوند، دارای تاریخ انقضای پنج ساله هستند.

به همین دلیل برخی از مراکز خدمات، ارزیابی مدارک (ECA) را به راحتی تمدید می‌کنند. بنابراین، متقاضیان می‌توانند به راحتی اعتبار مدارک خود را برای پنج سال دیگر تمدید کنند. 

جهت اقدام از موسسه WES، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از داشبورد «Order Duplicate IRCC» را انتخاب و ارزیابی مدارک (ECA) خود را برای پنج سال دیگر تمدید کنید. برای اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید.

گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA)  را از WES دریافت کنید

خدمات آموزش جهانی (World Education Services) که به اختصار WES  گفته می‌شود در سال 1974 تأسیس شد. تاکنون، این موسسه غیرانتفاعی اقدام به معادلسازی بیش از چهار میلیون مدرک کرده و با هزاران مؤسسه دانشگاهی در سراسر جهان مشارکت دارد.

موسسه WES می‌تواند ارزیابی مدارک (ECA) را برای مقاصد مهاجرتی ظرف 30 روز کاری پس از دریافت و تایید تمام مدارک و پرداخت هزینه تکمیل کند. ارزیابی مدارک توسط WES به راحتی قابل تمدید است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

متقاضیان مهاجرت به کانادا اکنون می‌توانند تنها بالاترین مدرک خود را برای «ECA» ارائه دهند

ارزیابی مدارک تحصیلی و تاثیر آن در انتخاب‌های اکسپرس انتری

دانشگاه‌های کم شهریه برای رشته‌های پرتقاضا در کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) (کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar