راهنمای اداره مهاجرت برای دارندگان «COPR» منقضی شده
30 ژوئن 2021 - 12:44
بازدید 563
5

پروسه مهاجرت برای افراد دارای «تأییدیه اقامت دائم» منقضی شده که مدرک خود را پس از 18 مارس دریافت کرده اند «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی تمدید مدارک دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) منقضی شده منتشر کرده است. محدودیت‌های سفر مربوط به کووید19 باعث شد بسیاری از دارندگان […]

ارسال توسط :
پ
پ

پروسه مهاجرت برای افراد دارای «تأییدیه اقامت دائم» منقضی شده که مدرک خود را پس از 18 مارس دریافت کرده اند

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی تمدید مدارک دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) منقضی شده منتشر کرده است.

محدودیت‌های سفر مربوط به کووید19 باعث شد بسیاری از دارندگان «COPR» طی مدتی که مدرک آنها اعتبار داشت، قادر به سفر به کانادا نباشند. در پی اعلامیه کانادا در خصوص اجازه سفر برای دارندگان «COPR» معتبر از 21 ژوئن، و از آنجا که مدارک منقضی شده تحت هیچ شرایطی پذیرفته نخواهد شد، «IRCC» راهنمای جدید را برای دارندگان «COPR» منقضی شده منتشر کرد.

مهاجران پس از واجد شرایط شدن برای اقامت دائم کانادا، مدرکی را دریافت می‌کنند که تحت عنوان «تأییدیه اقامت دائم» (CORP) شناخته می‌شود. این افراد دارای تمکن مالی بوده، و مدیکال و چک امنیتی را پشت سر گذاشته اند. بدون «COPR»، متقاضیان نمی‌توانند به عنوان مقیم دائم به کانادا سفر کنند.

 

مدارک موردنیاز برای دارندگان «COPR» منقضی شده

دارندگان «COPR» منقضی شده ایمیلی از اداره مهاجرت کانادا در مورد وضعیت پرونده خود دریافت خواهند کرد؛ متقاضیان باید به این ایمیل پاسخ داده و تمایل خود را به مهاجرت اعلام کنند.

سپس «IRCC» از متقاضیان می‌خواهد تا مدارک منقضی شده خود را دوباره ارسال کنند. این مدارک شامل مدیکال و چک امنیتی است. متقاضیان همچنین باید تغییرات در وضعیت خانوادگی خود (مانند ازدواج، طلاق، یا تولد فرزند) را در پروفایل خود درج کنند. پس از پاسخ افراد به ایمیل، «IRCC» فرم‌های مربوط به مدیکال جدید را در اختیار آنها خواهد گذاشت. در صورتی که افراد پاسخی به ایمیل مذکور ندهند، پرونده آنها بسته شده، و برای اقدام به مهاجرت به کانادا باید مجدداً درخواست دهند.

پیش از همه گیری، دارندگان مدارک منقضی شده باید مجدداً برای اقامت دائم درخواست می‌دادند. با این حال، «IRCC» این شرایط خاص را برای افرادی که به دلیل محدودیت‌های موجود، قادر به سفر نبودند، در نظر گرفته است.

 

سفر به کانادا

دارندگان «COPR» منقضی شده پس از پاسخ به ایمیل اداره مهاجرت و ارسال مدارک موردنیاز، باید منتظر دریافت تأییدیه جدید بمانند. «IRCC» در صورت لزوم، برچسب ویزای جدید را در پاسپورت افراد درج خواهد کرد.

مدارک موردنیاز برای مهاجرت پس از صدور «COPR» جدید، برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

به گفته دولت فدرال، با اکثر افرادی که مدرک آنها در تاریخ 18 مارس یا قبل از آن صادر شده، تماس گرفته شده است. دارندگان «COPR» منقضی شده که مدرک خود را پس از 18 مارس دریافت کرده اند، به زودی ایمیل «IRCC» را دریافت خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar