دیدار وزیر منابع انسانی، خانم دایان فینلی، و اعضای مهم کامیونیتی‌ها برای بحث درباره طرح حرکت اقتصادی کانادا
17 مارس 2010 - 11:19
بازدید 424
10

           وزیر منابع انسانی کانادا در نشست‌های متعدد با صاحبان صنایع به تشریح مجموعه برنامه‌ها و محرک‌های اقتصادی دولت فدرال در سال ۲۰۱۰ برای تقویت صنایع و ایجاد اشتغال موثر پرداخت.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

  

 

 
 

وزیر منابع انسانی کانادا در نشست‌های متعدد با صاحبان صنایع به تشریح مجموعه برنامه‌ها و محرک‌های اقتصادی دولت فدرال در سال ۲۰۱۰ برای تقویت صنایع و ایجاد اشتغال موثر پرداخت.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

وزیر منابع انسانی و توسعه مهارت‌های کانادا، خانم دایان فینلی و وزیر منطقه جنوب‌غرب استان انتاریو که ضمنا وزیر مسئول در امور شرکت‌های ساختمانی و وام  نیز هست، در نشستی که اخیرا با صاحبان صنایع و سرمایه و اعضای کامیونیتی‌های استان انتاریو داشتند، به بحث درباره حال و آینده وضعیت اشتغال با تمرکز بر مشاغل آینده ، ضرورت‌های شغلی و مسائل مبتلابه نیروی کار پرداخته و نیز طرح حرکت اقتصادی کانادا Canada’s Economic Action Plan   را مورد بررسی قرار دادند.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

خانم وزیر گفت: «اکنون که کانادا از نظر اقتصادی هنوز در وضعیت شکننده‌ای به سر می‌برد، ما باید به چالش‌های آینده و فرصت‌هایی نظر داشته باشیم که بتوانند شرایط کانادا را از نظر رشد اقتصادی و حفظ موقعیت خوب آن در جهان بیمه کنند. دولت کانادا خود را نسبت به اجرای مؤثر Canada’s Economic Action Plan متعهد می‌داند زیرا هنوز بسیاری از شهروندان کانادایی از صدمات ناشی از رکود جهانی در رنج هستند و ما امیدواریم که به محض پایان دوران بهبود، رشد سریع اقتصادی را از سر بگیریم.»    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

در این نشست شهرهای استراتفورد و کرنبروک از نظر قابلیت‌های ویژه‌ای که از نظر رشد و احیای اقتصادی دارند برگزیده شدند. یکی از تولیدکنندگان مهم تلویزیون و لوازم دیجیتالی در شهر استراتفورد، اقتصاد این شهر را دارای پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک اقتصاد دانش‌-محور دانست زیرا در آینده صنعت رسانه‌های دیجیتال از جایگاه مهمی برخوردار خواهند بود.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

همچنین در یک نشست دیگر وزیر در همین چارچوب، شهر کرنبروک نیز با دریافت یک وام ۲ میلیارد دلاری کم‌بهره، که اعطای آن برای انجام امور زیرساختی یکی از بخش‌های Canada’s Economic Action Plan محسوب می‌شود، به گسترش و احیای زیرساخت‌های مربوط به آتش نشانی در شهر مؤظف شد تا به این ترتیب امر مهم خدمات‌رسانی به شهروندان و حفظ امنیت آنان بهتر از گذشته انجام شود.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

دولت کانادا تلاش دارد از طریق تزریق منابع مالی به شکلی بهینه و بر اساس توانایی‌های جغرافیایی و منطقه‌ای شهرها که در قالب یک برنامه عملیاتی و تخصیص بودجه سالانه انجام می‌شود، بحران اقتصادی سال گذشته را با سرعت بیشتری ترمیم کند. این موضوع می‌تواند برای برخی مهاجران متخصص فرصت‌های شغلی مناسبی را در شهرهای کوچک‌تر کانادا فراهم آورد.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

اصل مقاله را اینجا ببینید    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar