دو برنامه جدید مهاجرتی برای پرستاران خانگی
01 مارس 2019 - 2:12
بازدید 297
10

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دو برنامه آزمایشی جدید برای مهاجرت پرستاران خانگی را راه اندازی کند که به متقاضیان واجد شرایط این امکان را خواهد داد تا در کانادا مشغول به کار شوند و پس از کسب تجربه کافی کار در کانادا، برای اقامت دائم به […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دو برنامه آزمایشی جدید برای مهاجرت پرستاران خانگی را راه اندازی کند که به متقاضیان واجد شرایط این امکان را خواهد داد تا در کانادا مشغول به کار شوند و پس از کسب تجربه کافی کار در کانادا، برای اقامت دائم به همراه اعضای خانواده خود اقدام کنند.

احمد حسین، وزیر مهاجرت کانادا، هفته گذشته اعلام کرد که این دو برنامه مهاجرتی جایگزین برنامه غیرکاربردی فعلی خواهد شد و متقاضیان پس از دریافت مجوز کار و کسب تجربه دو سال اشتغال در کانادا می توانند از طریق این برنامه مهاجرتی به طور مستقیم برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

این دو برنامه جایگزین برنامه های مراقبت از کودکان و مراقبت در منزل از بیماران نیازمند خدمات ویژه مراقبتی و درمانی خواهد شد و شامل دو گروه زیر است:

  • برنامه آزمایشی مراقبت های خانگی از کودکان برای متقاضیانی که قادر به تعویض شغل خود به صورت سریع هستند.
  • ویزای کار باز (Open Work Permit) برای همسران و مجوز تحصیل (Study Permit) برای فرزندان وابسته به متقاضیان این برنامه مهاجرتی.

به گفته وزیر مهاجرت کانادا، برنامه آزمایشی پرستاران خانگی از 4 مارس 2019 تا 4 ژوئن 2019 متقاضی خواهد پذیرفت.

بسیاری از افراد در حال حاضر در کانادا به عنوان پرستار خانگی مشغول به کار هستند و از طریق برنامه فعلی مهاجرت برای پرستاران خانگی نمی توانند واجد شرایط اقدام برای اقامت دائم کانادا شوند. بنابراین این دو برنامه آزمایشی 5 ساله، فرصت مناسبی برای پرستاران خانگی فراهم می کند تا از این طریق اقامت دائم کانادا را بدست آورند. در این برنامه آزمایشی جدید، شرایط لازم برای متقاضیان تغییر و تسهیل یافته است.

دولت کانادا، همواره برای استحکام خانواده اهمیت زیادی قائل است و در سال 2017 متعهد شد که زمان بررسی پرونده های اعضای خانواده پرستاران خانگی را از 60 ماه به 12 ماه کاهش دهد.

وزرات مهاجرت کانادا هنوز اطلاعات دقیقی درباره شرایط لازم متقاضیان برای این دو برنامه مهاجرتی و روند جذب متقاضیان منتشر نکرده است.

برای اطلاعات بیشتر از تماس با دفاتر ما خودداری نموده و فقط رزومه خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید. لطفا در عنوان ایمیل بنویسید: Pilot Program Caregiver 2019

منبع خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar