دومین سمینار آنلاین مخصوص موکلین کنپارس: چگونه با سرمایه خود در کانادا درآمدزایی کنیم؟
15 آگوست 2017 - 6:06
بازدید 491
8

پس از سالها تجربه در زمینه کمک به مهاجرین تازه وارد می توانم به قاطعیت بگویم که مهمترین دغدغه مهاجران تامین زندگی خود پس از مهاجرت است. این دغدغه به اینکه فرد به چه طبقه اجتماعی تعلق دارد و یا به چه میزان از دارایی برخوردار است، چندان ربط ندارد. درست است که افراد با […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از سالها تجربه در زمینه کمک به مهاجرین تازه وارد می توانم به قاطعیت بگویم که مهمترین دغدغه مهاجران تامین زندگی خود پس از مهاجرت است. این دغدغه به اینکه فرد به چه طبقه اجتماعی تعلق دارد و یا به چه میزان از دارایی برخوردار است، چندان ربط ندارد. درست است که افراد با وضعیت مالی ضعیفتر ممکن است نگران نیازهای اولیه خود و خانواده باشند و در نتیجه دغدغه معاش بزرگتری داشته باشند اما این به این معنی نیست که مهاجرینی با وضعیت مالی بهتر بی دغدغه و نگرانی مالی اند. اتفاقا بسیاری از آنان نگرانی عمیق تری دارند و گذشته از نیازهای اولیه نگران حفظ کیفیت زندگی خود در سرزمین جدیدند. این گروه می خواهند خانواده خود را از همان امکاناتی برخوردار کنند که در سرزمین پدری از آن برخوردار بودند. پس دغدغه گاه بزرگتری است. دغدغه دیگری هم در بین هست و آن حفظ سرمایه است. قرار نیست اندوخته خانوادگی در سرزمین جدید با خطری مواجه شود و یا از اصل آن مصرف شود.

بسیاری از این دسته از مهاجرین از سوی دیگر خود را نیازمند آرامش می بینند و در خود نمی بینند که راهی را که در سرزمین پدری رفته اند از نو شروع کنند. تصور کنید پزشکی سالها کار کرده است و اکنون در دهه پنجم زندگی با وجود اینکه اندوخته مالی کافی دارد ای بسا هیچ علاقه ای به ورود مجدد به عرصه پزشکی و کار در سرزمین جدید ندارد. او اکنون آرامش می خواهد و در عین حال امنیت مالی.

برای این افراد آنچه می تواند راه حل منطقی باشد، یافتن روش های سرمایه گذاری مطمئن است. روشی که در عین حفظ سرمایه در آمد زایی هم دارد و فرد می تواند برای رفع دغدغه های مالی خود روی آن حساب کند.

نظر به اینکه کنپارس از یک سو این دغدغه را می شناسد و از سوی دیگر نسبت به موکلین خود متعهد است، تیمی را از کارشناسان برای ارایه راه حل مناسب به کار گرفته است و اکنون آمادگی دارد که فرصت های مناسبی را به موکلین پیشنهاد کند. از این رو سمینارهای آنلاینی (وبینار) ترتیب داده است. نخستین وبینار مخصوص بخش محدودی از موکلین تجاری هفته گذشته با موفقیت اجرا شد و اکنون دومین وبینار را برای اجرا در ساعت ۷ بعد از ظهر روز دوشنبه ۳۰ مرداد ترتیب داده ایم. در این وبینار اینجانب علی مختاری دست کم دو پروژه سودآور سرمایه گذاری به شرکت کنندگان پیشنهاد می کنم.

اگر موکل کنپارس بوده اید و یا هستید و مایلید در این وبینار شرکت کنید، لطفا از طریق ایمیل s.saghari[at]parscanada[dot]com با ما تماس بگیرید و با نوشتن نام و مشخصات خود برای حضور اعلام آمادگی کنید. لطفا در بخش موضوع ایمیل بنویسید webinar. در پاسخ ایمیل ظرف ۴۸ ساعت برای شما اطلاعات لازم و لینک شرکت در وبینار ارسال می شود.

توجه کنید که ظرفیت وبینار ۱۵۰ نفر است و پذیرش افراد بر اساس اولویت ارسال درخواست خواهد بود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar