ده عبارت پرکاربرد شغلی بیهوده در سال ۲۰۱۱ در سایت LinkedIn
24 دسامبر 2011 - 17:26
بازدید 539
10

به تازگی پرتکرارترین کلمات کلیدی در سال ۲۰۱۱ روی سایت پرطرفدار liknkedin که به معتبرترین سایت اجتماعی مرتبط با بازار کار تبدیل شده و بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر روی آن پروفایل شخصی پدید آورده‌اند، مشخص شده‌اند. در مطلبی که روی سایت کاریابی کنپارس منتشر شده می‌توانید این کلمات و تاثیر نامناسب استفاده از آنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

به تازگی پرتکرارترین کلمات کلیدی در سال ۲۰۱۱ روی سایت پرطرفدار liknkedin که به معتبرترین سایت اجتماعی مرتبط با بازار کار تبدیل شده و بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر روی آن پروفایل شخصی پدید آورده‌اند، مشخص شده‌اند. در مطلبی که روی سایت کاریابی کنپارس منتشر شده می‌توانید این کلمات و تاثیر نامناسب استفاده از آنها را بخوانید. بخشی از این مطلب در اینجا آمده است:

«معرفی و توصیف خودتان در سایت LinkedIn با عبارتی مثل «باانگیزه» (Motivated)، راه خوبی نیست برای این که مثلا بتوانید خودتان را هرچه بیشتر در چشم کارفرمایان بالقوه، موثر (Effective) و خلاق (Creative) معرفی کنید.

این کارفرماها معمولا وقتی موقع چرخ‌زدن در این حرفه‌ای‌ترین شبکه اجتماعی کاریابی با این نوع عبارات مواجه می‌شوند، با خودشان فکر می‌کنند که باز هم سروکارشان به یک مورد تکراری و نخ‌نماشده افتاده است. همین امسال این عبارت یکی از سه عبارتی بوده که در کانادا بیش از هر مورد دیگری استفاده شده بود.

عباراتی که جویندگان کار در کانادا بیش از همه استفاده کرده‌اند به ترتیب کثرت استعمال عبارت بوده‌اند از: [برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar