دعوت از 772 متقاضی حوزه تکنولوژی در انتخاب استانی انتاریو
16 اکتبر 2020 - 19:51
بازدید 291
9

در جدیدترین انتخاب استانی انتاریو، متقاضیان اکسپرس انتری با تجربه کاری در یکی از شش شغل معین دعوت شدند. انتاریو در تاریخ 15 اکتبر، انتخاب جدید خود را در حوزه تکنولوژی برگزار کرد. طی این انتخاب، متقاضیان اکسپرس انتری برای ثبت نام در انتخاب استانی دعوت شدند. برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) برگه های اعلان […]

ارسال توسط :
پ
پ

در جدیدترین انتخاب استانی انتاریو، متقاضیان اکسپرس انتری با تجربه کاری در یکی از شش شغل معین دعوت شدند.

انتاریو در تاریخ 15 اکتبر، انتخاب جدید خود را در حوزه تکنولوژی برگزار کرد. طی این انتخاب، متقاضیان اکسپرس انتری برای ثبت نام در انتخاب استانی دعوت شدند.

برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) برگه های اعلان علاقه مندی (NOI) را برای متقاضیانی صادر کرد که شرایط پذیرفته شدن در شاخه «اولویت های سرمایه انسانی» (HCP) اکسپرس انتری را داشتند.

در مجموع، تعداد 772 NOI برای متقاضیان در انتخاب حوزه تکنولوژی ارسال شد. متقاضیان اکسپرس انتری جهت دعوت شدن به این انتخاب، علاوه بر کسب امتیاز 462 تا 470 در سیستم رتبه بندی جامع (CRS)، باید در یکی از مشاغل زیر تجربه کاری می داشتند:

  • مدیریت کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی (کد NOC 0213)
  • مهندسی کامپیوتر (کد NOC 2147)
  • تحلیل گر پایگاه داده و مدیریت داده ها (کد NOC 2172)
  • مهندسی و طراحی نرم افزار (کد NOC 2173)
  • برنامه نویسی کامپیوتر و توسعه دهنده رسانه تعاملی (کد NOC 2174)
  • طراحی و توسعه وب (کد NOC 2175)

متقاضیان جهت دعوت شدن، نیازی به دریافت پیشنهاد کاری نداشتند، اما باید حداقل به مدت یک سال در یکی از شش شغل بالا کار کرده، و در سیستم اکسپرس انتری پروفایل ایجاد کرده باشند.

افراد صاحب برگه NOI، 45 روز تقویم فرصت دارند تا درخواست خود را برای انتخاب استانی ارسال کنند.

در صورت پذیرفته شدن در انتخاب استانی انتاریو، 600 امتیاز فوق العاده به مجموع امتیاز CRS آنها در اکسپرس انتری تعلق می گیرد. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان در انتخاب اکسپرس انتری بعدی، دعوت نامه برای تقاضا (ITA) را به صورت تضمینی دریافت می کنند.

این چهارمین انتخاب استان انتاریو در حوزه تکنولوژی در سال 2020 است. تاکنون انتخاب برگزار شده در تاریخ 29 جولای، بزرگترین انتخاب حوزه تکنولوژی در سال 2020 محسوب می شود که در آن 1,288 متقاضی اکسپرس انتری برای ثبت نام در انتخاب استانی دعوت شدند.

 

شرایط دعوت شدن به انتخاب حوزه تکنولوژی انتاریو

اولین قدم جهت مشمول شدن در انتخاب حوزه تکنولوژی انتاریو، ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری کانادا است.

اکسپرس انتری، سیستم مدیریت تقاضای مهاجرت کانادا برای سه برنامه دسته اقتصادی فدرال است: «برنامه نیروی حرفه ای فدرال» (FSWP)، «برنامه تجارت حرفه ای فدرال» (FSTP) و «دسته تجربه کانادایی» (CEC). متقاضیان در دسته های «برنامه نیروی حرفه ای فدرال» و «دسته تجربه کانادایی» می توانند در شاخه «اولویت های سرمایه انسانی» شرکت کنند.

به متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) امتیاز تعلق می گیرد. عوامل سرمایه انسانی مثل تحصیلات، تجربه کاری، سن و مهارت های زبانی در دو زبان انگلیسی و فرانسوی بر امتیاز CRS تأثیر می گذراند.

انتخاب حوزه تکنولوژی انتاریو، متقاضیان را از استخر اکسپرس انتری انتخاب کرده، و افراد واجد شرایط و متخصص در حوزه تکنولوژی را برای ثبت نام در انتخاب استانی انتاریو دعوت می کند.

پس از اتمام فرآیند مهاجرت، متقاضیان این فرصت را پیدا می کنند تا به حرفه خود در حوزه تکنولوژی در استان انتاریو مشغول شوند.

 

منبع خبر: Ontario.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar