دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری در جدیدترین انتخاب استانی انتاریو
04 فوریه 2021 - 23:30
بازدید 504
16

متقاضیانی تحت «زیرشاخه نیروی انسانی در اولویت» دعوت شدند. انتاریو از متقاضیان مهاجرت در استخر اکسپرس انتری دعوت کرد تا در روز 2 فوریه، برای نامزدی استانی درخواست دهند. در مجموع، 283 متقاضی دعوت شده اند که دارای امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بین 466 و 467 بودند. افرادی که توسط «برنامه انتخاب استانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیانی تحت «زیرشاخه نیروی انسانی در اولویت» دعوت شدند.

انتاریو از متقاضیان مهاجرت در استخر اکسپرس انتری دعوت کرد تا در روز 2 فوریه، برای نامزدی استانی درخواست دهند.

در مجموع، 283 متقاضی دعوت شده اند که دارای امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بین 466 و 467 بودند.

افرادی که توسط «برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) دعوت شده اند، ممکن است واجد شرایط «زیرشاخه نیروی انسانی در اولویت» (HCP) اکسپرس انتری باشند. این «برنامه انتخاب استانی» (PNP) به نیروی کار خارجی دارای تجربه کار تخصصی این فرصت را می دهد تا اقامت دائم انتاریو را به دست آورند. مهارت های مهاجرانی که از طریق «PNP» به انتاریو می آیند، کمبودهای بازار کار این استان را پر می کند.

 

در این انتخاب، «OINP» از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت کرد تا در صورت داشتن سابقه کار در یکی از 10 شغل زیر، برای نامزدی استانی درخواست دهند:

  • مدیران بانکی، مالی، و سرمایه گذاری (کد شغلی 0122)
  • مدیران تبلیغات، بازاریابی، و روابط عمومی (کد شغلی 0124)
  • سایر مدیران خدمات تجاری (کد شغلی 0125)
  • مدیران فروش شرکت (کدشغلی 0601)
  • حسابرسان مالی و حسابداران (کد شغلی 1111)
  • تحلیلگران مالی و سرمایه گذاری (کد شغلی 1112)
  • متخصصان منابع انسانی (کد شغلی 1121)
  • مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت تجارت (کد شغلی 1122)
  • پرستاران دارای مجوز (RN) و پرستاران روانپزشکی (کد شغلی 3012)
  • افسران توسعه تجارت و محققان و مشاوران بازاریابی (کد شغلی 4163)

 

متقاضیان اکسپرس انتری دعوت شده باید دارای حداقل یک سال سابقه کار در یکی از این مشاغل باشند. این افراد هنوز متقاضی اقامت دائم نیستند؛ آنها متقاضی نامزدی استانی هستند، که «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) مهاجرت کانادایی را در انتخاب اکسپرس انتری آتی، برای آنها تضمین خواهد کرد.

اکسپرس انتری درواقع سیستم مدیریت سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»(FSTP) ، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC). متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایط یکی از این برنامه ها هستند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) به افرادی که در استخر اکسپرس انتری قرار می گیرند، بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی (مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، توانایی زبان در انگلیسی یا فرانسه) امتیاز می دهد.

نامزدی استانی از طریق «PNP» 600 امتیاز فوق العاده را برای متقاضیان به همراه دارد. از آنجا که متقاضیان در بیشتر انتخاب های اکسپرس انتری، به حداقل امتیاز 400 نیاز دارند، افرادی که نامزدی را دریافت می کنند، «ITA» اقامت دائم را در انتخاب اکسپرس انتری فدرال آتی، دریافت خواهند کرد.

سال گذشته، انتاریو 6716 متقاضی اکسپرس انتری را دعوت کرد تا از طریق زیرشاخه «HCP»، برای نامزدی استانی درخواست دهند. این بیشترین تعداد دعوتنامه هایی بود که انتاریو تحت «PNP»های مرتبط با اکسپرس انتری، در سال 2020 صادر کرده است.

 

منبع خبر: ontario.ca, February 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar