خبر ویژه: توقف احتمالی و زودهنگام  برنامه سرمایه گذاری کبک
08 اکتبر 2010 - 18:02
بازدید 216
11

  علی مختاری   در آخرین ساعات روز جمعه  هشتم اکتبر خبر رسید که اداره مهاجرت کبک از نمایندگان بانکهای درگیر برنامه سرمایه گذاری خواسته است که برای یک جلسه فوری روز سه شنبه  دوازدهم اکتبر گرد هم آیند تا در خصوص چگونگی ادامه کار آن اداره در مورد پذیرش پرونده در قالب  قانون فعلی (۱۲۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

در آخرین ساعات روز جمعه  هشتم اکتبر خبر رسید که اداره مهاجرت کبک از نمایندگان بانکهای درگیر برنامه سرمایه گذاری خواسته است که برای یک جلسه فوری روز سه شنبه  دوازدهم اکتبر گرد هم آیند تا در خصوص چگونگی ادامه کار آن اداره در مورد پذیرش پرونده در قالب  قانون فعلی (۱۲۰ هزار دلاری) بحث شود. از آنجا که روز دوشنبه در کانادا تعطیل رسمی است به خوبی روشن است که  اداره مهاجرت کبک موضوع را با قید فوریت در دستور کار دارد. 

 

اینکه در پایان این جلسه چه چیزی اعلام خواهد شد در هاله ای از ابهام است  اما پیش بینی  مدیر یکی از بانکهای درگیر در برنامه سرمایه گذاری کبک  این است که با وجود اینکه قبلا کبک ابراز تمایل کرده بود تا نهایی شدن قانون فدرال  (احتمالا اول دسامبر) پرونده ها را در قالب قانون فعلی بپذیرد اما  حجم زیاد پرونده هایی که در این مدت به این اداره رسیده است این نگرانی را ایجاد کرده است که روند رسیدگی به آنها بیش از حد قابل قبول طولانی شود  بنابراین همانگونه که قبلا نیز پیش بینی می شد  تصمیم گرفته است  قبل از اجرایی شدن قانون جدید (مانند برنامه سرمایه گذاری فدرال) قبول پرونده را متوقف سازد. به گمان این مدیر با سابقه که خود در جلسه روز سه شنبه حضور خواهد داشت،  احتمال دارد از روز چهارشنبه این توقف اتفاق بیافتد اما امید داریم که حداقل یک هفته و یا ده روز برای پرونده هایی که در مسیر تحویل به اداره مهاجرت کبک هستند فرصت داده شود. 

 

برای آگاهی از نتیجه این جلسه  روز سه شنبه همین وب سایت را چک کنید چرا که ما با جدیت پیگیر تحولات و تصمیمات اداره مهاجرت کبک در این خصوص هستیم.

 

در مورد موکلین کنپارس که با این شرکت قرارداد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارند:

– دوستانی که پرونده خود را قبلا به دفتر مونترآل ارسال  و وجه هزینه قانونی کبک را نیز واریز کرده اند  اطمینان داشته باشند که  پرونده آنان  قبلا از این تغییرات فایل شده است. تنها تعدادی از پرونده ها باقی مانده است که یقینا روز سه شنبه تحویل خواهند شد.  (متاسفانه از فایل کردن پرونده افرادی که هزینه قانونی آنها تا روز سه شنبه ۱۲ اکتبر به حساب شرکت در مونترآل نرسد معذوریم)

 

–  دوستانی که  مدارک خود را تحویل نداده اند  و یا هزینه قانونی را واریز نکرده اند به سرعت با دفتر ما در تهران تماس بگیرند تا با حداقلی از مدارک مورد نیاز پرونده آنها به مونترآل ارسال شود تا در صورت تمدید مهلت حتی برای یک هفته ترتیب  تحویل پرونده به اداره مهاجرت داده شود.

 

در مورد اینکه ایا قرارداد جدیدی خواهیم پذیرفت یا خیر منتظر اخبار دقیقتر در روز سه شنبه باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar