خبر ویژه: افزایش زمان اعتبار آزمون آیلتس به دو سال
27 دسامبر 2010 - 8:50
بازدید 411
8

سایت اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد مدت زمان اعتبار نتایج آزمون آیلتس برای متقاضیان مهاجرت از تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۰ به جای یک سال، دو سال خواهد بود. این به این معنی است که شما می‌توانید از مدرک آیلتس خود تا دو سال از زمان تاریخ امتحان برای اقدام برای مهاجرت استفاده کنید.  رویه […]

ارسال توسط :
پ
پ

سایت اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد مدت زمان اعتبار نتایج آزمون آیلتس برای متقاضیان مهاجرت از تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۰ به جای یک سال، دو سال خواهد بود.

این به این معنی است که شما می‌توانید از مدرک آیلتس خود تا دو سال از زمان تاریخ امتحان برای اقدام برای مهاجرت استفاده کنید.

 رویه قبلی اداره مهاجرت این بود که با وجود اینکه اعتبار مدرک آیلتس از نظر اداره صادر کننده آن دو سال بود، تنها یک سال اعتبار برای مدرک آیلتس قایل می‌شد به این ترتیب که متقاضی بایستی نمره زبانی در دست داشته باشد که حداکثر یک سال از تاریخ اعتبار آن گذشته باشد. این قاعده با جدیت دنبال می‌شد و مرکز سیدنی پرونده‌هایی را که نمره آیلتس آنها تنها یک سال و یک روز از آن گذشته بود به متقاضی باز می‌گرداند و به عنوان پرونده ناقص از ثبت آن خودداری می‌کرد.

تغییر جدید به معنی آن است که شما می‌توانید مدرک زبان خود را تا زمانی که از نظر مرکز آیلتس اعتبار دارد برای اقدام به مهاجرت در برنامه‌های فدرال استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar