خبر فوری: احتمال تکمیل شدن ظرفیت اولین رشته از رشته های ۲۹ گانه فدرال به دلیل رسیدن به سقف ۱۰۰۰ تقاضا
28 سپتامبر 2010 - 13:03
بازدید 309
4

علی مختاری   امروز مطلع شدیم که  مواردی از عدم پذیرش برای پرونده‌های متقاضی برای رشته زیر  در اداره مهاجرت فدرال دیده شده است. از آنجا که هیچ دلیل دیگری برای این موضوع بیان نشده و با توجه به آنچه پیش از این درباره روال دریافت پرونده‌ها اعلام شده بود، به احتمال زیاد دلیل این امر رسیدن تعداد تقاضاهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

امروز مطلع شدیم که  مواردی از عدم پذیرش برای پرونده‌های متقاضی برای رشته زیر  در اداره مهاجرت فدرال دیده شده است. از آنجا که هیچ دلیل دیگری برای این موضوع بیان نشده و با توجه به آنچه پیش از این درباره روال دریافت پرونده‌ها اعلام شده بود، به احتمال زیاد دلیل این امر رسیدن تعداد تقاضاهای وارده به سقف ۱۰۰۰ تایی در این رشته خاص است:

 

– متخصصین مشاغل حرفه ای ارائه دهنده خدمات تجاری به مدیران  (NOC ۱۱۲۲)  مانند مشاورین ایزو، مدیران تبلیغاتی، مشاورین تبلیغاتی، متخصصین تبلیغات، مشاورین تجاری، متخصصین بازاریابی و ….. (لیست کامل زیر مجموعه های شغلی را اینجا ببینید)

 

 
همانگونه که قبلا اشاره شد بر اساس تغییرات جدید قانون در تاریخ ۲۶ جون ۲۰۱۰، تنها تقاضای ۲۰ هزار متقاضی جدید وارد سیستم خواهد شد و در هر رشته از ۲۹ رشته نیز تنها ۱۰۰۰ تقاضا دریافت می شود.
 
معنی آن این است که اگر احتمال فوق درست باشد از این پس تقاضاهای ارسالی در این کد از سوی اداره مهاجرت باز می گردد و متقاضیان مهاجرت تا اعلام فهرست جدید دیگر نمی‌توانند از طریق این کد شغلی برای ویزای نیروهای متخصص از طریق فدرال اقدام کنند. این پیش‌بینی بود که در گذشته بیان شده بود و باید انتظار داشت که به مرور و بر اساس میزان کلی بودن و جامعیت رشته‌های شغلی فهرست (مثلا کد بالا یکی از کلی‌ترین کدهای شغلی فهرست بود و از طریق این کد تعداد بسیار زیادی از مشاغل می‌توانستند اقدام کنند) و میزان توانمندی‌های کلی شاغلین متقاضی، سایر کدها هم به دلیل رسیدن به سقف ۱۰۰۰ اعلام توقف در پذیرش کنند. توصیه ما توجه به فرصت‌های باقیمانده برای متقاضیان واجد شرایط است.
 
کنپارس با دقت و جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند و در صورت دست یابی به اطلاعات جدید و جزییات امر، شما را در جریان قرار خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar