خبرهای خوش از سفارت کانادا در تهران
04 می 2009 - 23:49
بازدید 414
8

بنا بر اطلاعات رسیده به دفتر کنپارس به نظر می رسد تغییر رویه قابل توجهی در سفارت کانادا در تهران رخ داده است. از تهران خبر می رسد که صدور ویزا بسیار آسانتر از گذشته شده است و کارمندان سفارت برخورد بهترو منطقی تری را با مراجعه کنندگان در پیش گرفته اند. از قرار معلوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر اطلاعات رسیده به دفتر کنپارس به نظر می رسد تغییر رویه قابل توجهی در سفارت کانادا در تهران رخ داده است. از تهران خبر می رسد که صدور ویزا بسیار آسانتر از گذشته شده است و کارمندان سفارت برخورد بهترو منطقی تری را با مراجعه کنندگان در پیش گرفته اند. از قرار معلوم مجموعه تلاشهای ایرانیان مقیم کانادا در فشار به دولت کانادا به منظور تغییر رویه ای که از سال گذشته در پیش گرفته بود موثر افتاده است و این خود دلیلی است بر این واقعیت که اگر ایرانیان مهاجر به صورت منسجم و در کنار یکدیگر صدای اعتراض خود را در برابر رویه های غلط بلند کنند می توانند امیدوار باشندکه دولتها در برابر این اعتراض واکنش نشان داده و تغییر رویه دهند. جا دارد از همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر و قدردانی شود و کنپارس به نوبه خود دست یکایک عزیزانی را که قدمی در این راه برداشتند می فشارد.

اما نباید فراموش کرد که این اتفاق به معنی آن نیست که بایستی از این پس دست روی دست گذاشت و امیدوار بود رویه تازه آنان تغییر نکند. کنپارس آمادگی دارد هرگونه گزارش درخصوص بدرفتاری و یا برخورد غیر منطقی سفارت کانادا در تهران را دریافت کرده و در صورت نیاز بار دیگر مراتب اعتراض خود را به نمایندگی از هموطنان به گوش دولت کانادا برساند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar