حمایت از مهاجران در برابر کلاهبرداران (مشاورین دروغین)
09 فوریه 2010 - 22:48
بازدید 338
10

  پس از آشکار شدن ماجرای تقلب احتمالی در پرونده ۳۰۰ شهروند کانادایی که در همین سایت منعکس شد، مقابله با پدیده مشاورین دروغین مهاجرت ابعاد گسترده‌تری یافته است. در اینجا به بخشی از آن اشاره رفته است. برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

پس از آشکار شدن ماجرای تقلب احتمالی در پرونده ۳۰۰ شهروند کانادایی که در همین سایت منعکس شد، مقابله با پدیده مشاورین دروغین مهاجرت ابعاد گسترده‌تری یافته است. در اینجا به بخشی از آن اشاره رفته است. برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

انجمن کانادایی مشاوران مهاجرتCSIC با اعلام روز سوم فوریه به عنوان «روز حمایت از مهاجران خارجی» اعلام داشت که به زودی برای محافظت و حمایت بیشتر مشتریان و متقاضیان امر مهاجرت در مقابل تقلب‌های صورت گرفته از سوی مشاوران دروغین یا به اصطلاح خود آنها «شبح – مشاوران» تدابیر تازه‌ای را به مرحله اجرا درخواهند آورد. »شبح – مشاوران» عده‌ای هستند که با دریافت مبالغ هنگفت از متقاضیان امر مهاجرت، که رقم آن از ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود و بسته به نوع پرونده گاه تا رقم باورنکردنی ۳۰هزار دلار نیز می‌رسد، به آنان وعده انجام کارهایشان را می‌دهند و آنچه مهم است این که این عده به دلیل عدم عضویت در CSIC مجبور نیستند صلاحیت و شایستگی خود را به کسی اثبات کنند و دقیقا به دلیل همین آزادی عمل نیز خود را در مقابل پرونده مراجعانشان پاسخگو نمی‌دانند و در صورت بروز هرگونه مشکلی مشتری را رها کرده و در واقع او را، که اکنون به یک قربانی جعل و دروغ تبدیل شده، در مقابل ایرادات و سؤالات افسران اداره مهاجرت به حال خود وا‌می‌نهند.برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

بعد از افشای گزارش روزنامه گلوب‌اندمیل درباره پرونده ۳۰۰ نفر از متقاضیان شهروندی که همگی نامه‌های خود را از یک آدرس ارسال کرده‌اند و پیگیری‌های پلیس RCMP در این خصوص، به نظر می‌رسد که مسئولان دولتی و غیردولتی با اهتمام بیشتری قصد دارند تا با موارد مشابه و پدیده «شبح – مشاوران» برخورد نمایند.   برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

آقای جان راین، مدیر انجمن کانادایی مشاوران مهاجرت در روز چهارشنبه، سوم فوریه، در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «مهاجران به کانادا می‌آیند زیرا این کشور شهرت یافته به این که مدافع حقوق اقشار و افراد آسیب‌پذیر است. با این حال عده بسیاری از مهاجران هستند که وارد خاک کانادا می‌شوند آن‌هم در حالی که «شبح – مشاوری» قصد دارد تا آنان را مورد بهره‌برداری‌های نامشروع خود قرار دهد، اطلاعات نادرست به آنها ارائه می‌کند و حتی در برخی موارد طوری رفتار می‌کند که گویی می‌تواند دریافت حق شهروندی برای مهاجر مزبور را تضمین نماید. این شرایط قابل قبول نیست. با این کار نه تنها درستی سیستم مهاجرت و شهروندی کانادا به زیر سؤال می‌رود بلکه به نظر من امنیت ملی نیز دچار مشکل می‌شود. تعهد و وظیفه انجمن ما این بوده که با کمک اعضای خود، که همگی وکلایی معتبر هستند، از مشتریان خدمات مهاجرت حمایت کند. امروز انجمن حتی قصد دارد تا گامی فراتر رفته و از مشتریان این وکلای دروغین، که به هیچ اصول و مرامی نیز پای‌بند نیستند، حمایت نماید.»برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

 CSIC  با برگزاری یک کمپین تبلیغاتی مبارزه خود با این عده را آغاز نموده است. در آگهی این کمپین تصویر کوسه‌ای را می‌بینیم که در حال شکار یک فک است که به بیننده یادآوری می‌کند که در حقیقت مشتریان این «شبح – مشاوران» در حکم شکارهایی بی‌پناه و سهل‌الوصول برای آنان به حساب می‌آیند.برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

 در این آگهی شماره تلفن رایگان۱-۸۷۷-۳۱۱-۷۹۲۶ اعلام شده که از طریق آن متقاضیان مهاجرت یا مهاجران می‌توانند در تمام طول سال طی هفت روز هفته و در تمام ساعات شبانه‌روز به سادگی یک مشاور معتبر از نظر اداره مهاجرت کانادا را شناسایی و با وی ارتباط برقرار نمایند.   برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

متاسفانه آژانس‌های نامعتبر و «شبح – مشاوران» این آژانس‌ها با توجه به یک مفر قانونی که به آنها اجازه می‌دهد در زمینه امور مهاجرت به ارائه خدمات بپردازند، تا کنون توانسته‌اند به فعالیت خود ادامه دهند. اما به گفته مدیر CISC، این انجمن قصد دارد تا دولت فدرال و بویژه وزیر مهاجرت و شهروندی، آقای جیسون کنی، را مجبور کند تا در این زمینه قوانین محدودکننده‌ای وضع نماید و به این ترتیب دست «شبح – مشاوران» را از تعرض به این عرصه کوتاه کند یا این که آنان را در صورت ارتکاب به هرگونه خلاف به پرداخت جریمه‌های سنگین مجبور سازد. در صورت موفقیت انجمن، این ماده الحاقی به قانون حمایت از مهاجران و پناهندگان می‌تواند سبب شود تا خلافکاران در این حوزه از طرف دولت تا ۱۰۰ هزار دلار جریمه شوند. در حال حاضر حتی این «شبح – مشاوران» خود را ملزم به این نمی‌دانند که امضایشان را پای برگه‌ای قید کنند و هر کجا که ایجاب کند حمایت خود را از مشتریانشان دریغ می‌کنند. آقای کنی نیز قول داده تا تغییراتی را در زمینه قانونمند کردن فعالیت مشاوران مهاجرت و ثبت رسمی آنها به اجرا درآورد اما هنوز از جزئیات برنامه ایشان چیزی اعلام نشده‌ است.برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید.  

ذکر این نکته ضروری است که علاوه بر زیان‌های مالی که در این‌گونه موارد گریبان‌گیر متقاضیان و یا مهاجران می‌شود، ارائه پرونده‌ای که حاوی اظهارات خلاف واقع باشد نیز می‌تواند سبب محرومیت مادام‌العمر آنان از کسب حق شهروندی کانادا شود. برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید.  

انجمن کانادایی مشاوران مهاجرت، سازمانی قانونی است که برای ارائه خدمات به مهاجران در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و در حال حاضر ۱۶۵۵ عضو رسمی دارد (در حالی‌که تا کنون بیش از ۲۰۰۰ «شبح – مشاور» در سرتاسر کانادا شناسایی شده‌‌اند!). این انجمن علاوه بر این که در مقابل مشتریان خود مسئولیت تام دارد، خود را نسبت به سطح دانش، قدرت رقابت و منظم بودن اعضای رسمی‌اش نیز مسئول می‌داند. در ضمن اعضای این انجمن نسبت به ارتکاب خطا در پرونده مشتریان خود نیز مسئول هستند و در برخی موارد نیز ملزم به پرداخت جریمه می‌شوند.  

اصل مقاله را این آدرس‌ها ببینید:برای مهاجرت قانونی و سریع به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال و یا نیروی متخصص کبک و فدرال با شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری تماس بگیرید. 

 

مقاله اول، دوم، سوم و چهارم

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar