جزییات برنامه کانادا برای جذب مهاجر در سال ۲۰۱۷
02 نوامبر 2016 - 2:01
بازدید 405
8

  دولت کاندا به تازگی برنامه پیش بینی شده مهاجرتی سال 2017 خود را اعلام کرده است، که به نظر میرسد خبر خوبی باشد برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند. در این برنامه دولت کانادا قصد دارد که  تعداد تازه واردین از طریق نیروی متخصص  فدرال، نیروی نیمه متخصص (فنی و حرفه ای) و […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

دولت کاندا به تازگی برنامه پیش بینی شده مهاجرتی سال 2017 خود را اعلام کرده است، که به نظر میرسد خبر خوبی باشد برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند.

در این برنامه دولت کانادا قصد دارد که  تعداد تازه واردین از طریق نیروی متخصص  فدرال، نیروی نیمه متخصص (فنی و حرفه ای) و دارندگان تجربه کانادایی را به میزان ۳۲ درصد نسبت به سال جاری افزایش دهد. در این برنامه تعداد ۵۱۰۰۰ مهاجر جدید از طریق برنامه های استانی به کانادا وارد خواهند شد و دولت کبک نیز  29000 نفر را از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی خود پذیرا خواهد شد. به نظر می رسد سال ۲۰۱۷ سال خوبی هم برای متقاضیان  برنامه اسپانسرشیپ خانوادگی باشد بنابراین تعداد بیشتری از این متقاضیان به کانادا خواهند آمد.

در این برنامه تعداد پذیرش پناهندگان به شکل قابل توجهی کم شده است و حداکثر ۴۰ هزار نفر در این دسته به کانادا وارد خواهند شد.

به طور کلی در سال 2017 کانادا ممکن است پذیرای مهاجرین جدید تا سقف 320000 نفر باشد. این افزایش در تعداد پذیرش مهاجر توسط دولت  کانادا در سال 2016 که حداکثر 305000 مهاجر جدید تعیین شده بود  نشانگر تمایل دولت برای رفع کمبود نیروی کار و مواجهه با چالش های جمعیت شناختی باشد.

 

اکسپرس اینتری: افزایش قابل توجه صدور دعوتنامه برای اقدام در برنامه نیروی متخصص در سال 2017

در میان تمام تغییراتی که برای طرح سال 2017 در نظر گرفته شده است، روش اکسپرس اینتری نقش بسیار قابل ملاحظه ای در سیستم انتخاب مهاجران در سال آینده  بازی خواهد کرد. روش اکسپرس اینتری که اولین بار در ژانویه سال 2015 شروع شد، سیستمی است  برای انتخاب مهاجرین کانادا از طریق برنامه های اقتصادی سه گانه دولت فدرال یعنی نیروی متخصص، فنی و حرفه ای و تجربه کانادایی.

برای بررسی وضعیت امتیازی خود در سیستم اکسپرس انتری اینجا را کلیک کنید. 

 

کبک با برنامه های قابل اتکا:

با توجه به اظهارات جدید در مورد روشهای مهاجرتی  که انتظار میرود زمانی در سال جدید شروع به کار کند، سال 2017 همچنان می تواند سال مورد توجهی برای برنامه های مهاجرتی اقتصادی کبک باشد. این استان استثنایی، دارای قراداد مهاجرتی جداگانه ای با دولت فدرال برای پذیرش مهاجر دارد و سالانه پذیرای مهاجران از طرق مهاجرت نیروی کار متخصص، سرمایه گذار و کارآفرین می باشد و همچنین افرادی را هم که در این استان سابقه کار کسب کرده و یا تحصیل کرده اند را نیز به عنوان مهاجر میپذیرد.

هفته گذشته وزیر مهاجرت استان کبک کاتلین وایل تلاشها برای نگه داشتن تعداد مهاجران برای سال جدید بالای 50000 نفر را افزایش داد. با هدف گذاری پذیرش 31200 نفر از طریق برنامه اقتصادی استان کبک، بدین شکل استان کبک همچنان یکی از مناطق قوی مهاجر پذیر در سراسر کانادا باقی خواهد ماند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های کبک به این صفحه مراجعه کنید. یادآوری می کند که کنپارس تنها مجموعه مهاجرتی است که موفق شده است همه پرونده های کبک خود را در سیستم مون پروژه در سال جاری ثبت کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص اینجا را بخوانید 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar