جزئیات برنامه «PGP» به زودی منتشر خواهد شد
22 جولای 2021 - 11:56
بازدید 564
10

وزیر مهاجرت کانادا اعلامیه جدیدی را در خصوص «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» به اطلاع عموم خواهد گذاشت   کانادا جزئیات «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها» (PGP) را در روز 20 جولای، ساعت 2 بعدازظهر به وقت کانادا (22:30 به وقت ایران) اعلام خواهد کرد. «اداره مهاجرت، پناهندگی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر مهاجرت کانادا اعلامیه جدیدی را در خصوص «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» به اطلاع عموم خواهد گذاشت

 

کانادا جزئیات «برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها» (PGP) را در روز 20 جولای، ساعت 2 بعدازظهر به وقت کانادا (22:30 به وقت ایران) اعلام خواهد کرد.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) کنفرانس مطبوعاتی جدیدی را با حضور آقای «مارکو مندیچین»، وزیر مهاجرت، در شهر «سوری» بریتیش کلمبیا، تدارک دیده است تا اطلاعات مربوط به تخصیص سالانه و شرایط موردنیاز برنامه اسپانسرشیپ «PGP» سال 2021 را ارائه دهد.

اطلاعات قبلی منتشر شده توسط «IRCC» حاکی از آن است که «PGP» امسال از فرم مشابه سال گذشته پیروی خواهد کرد. در «PGP» سال 2020،  سیستم «ابراز علاقه مندی» (EOI) برای این برنامه از ماه اکتبر تا نوامبر در دسترس بود. شهروندان و مقیمان دائم کانادایی که مایل به اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود بودند، درخواست خود را در سیستم آنلاین «EOI» ثبت کردند.

در ماه ژانویه 2021، اداره مهاجرت کانادا 10 هزار نفر را برای ارسال درخواست اسپانسرشیپ، دعوت کرد. مدعوین در این انتخاب، 60 روز فرصت داشتند تا پرونده کامل خود را برای «IRCC» ارسال کنند. این انتخاب به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده، و در واقع مربوط به درخواست‌های سال 2020 بوده است.

در سال جاری، شمار درخواست ها  تا 30.000 نفر افزایش خواهد یافت.

اسپانسرها باید:

  • شهروند یا مقیم دائم کانادا باشند
  • حداقل 18 ساله باشند
  • دارای «حداقل درآمد موردنیاز» (Minimum Necessary Income) باشند
  • قرارداد تعهد اسپانسرشیپ «IRCC» را امضا کنند

 

اسپانسران باید هرگونه کمک اجتماعی را که به اسپانسرشوندگان تعلق می گیرد، بازپرداخت کنند. برای اسپانسرها در هر استانی به غیر از کبک، دوره تعهد 20 سال است. این مدت برای کسانی که در کبک هستند 10 سال می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar