جزئیات انتخاب های ماه آوریل آلبرتا
23 آوریل 2020 - 18:56
بازدید 438
8

در ماه آوریل استان آلبرتا دو انتخاب برگزار کرده و در مجموع از 320 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرده است تا از طریق نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   برنامه مهاجرتی استان آلبرتا (AINP)  به تازگی جزئیات انتخاب های 1   و 14  آوریل خود را منتشر کرد.   در انتخاب1 آوریل جریان […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ماه آوریل استان آلبرتا دو انتخاب برگزار کرده و در مجموع از 320 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرده است تا از طریق نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

برنامه مهاجرتی استان آلبرتا (AINP)  به تازگی جزئیات انتخاب های 1   و 14  آوریل خود را منتشر کرد.

 

در انتخاب1 آوریل جریان اکسپرس انتری آلبرتا، از 120 متقاضی دعوت شده است تا برای نامزدی استان درخواست دهند.

 

در این انتخاب، متقاضیان نیازی به پیشنهاد شغلی نداشتند، با این حال داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری فدرال از الزامات است.

 

متقاضیان در این دور از انتخاب به حداقل امتیاز 381 در سیستم جامع رتبه بندی(CRS)  نیاز داشتند. در این سیستم متقاضیان بر اساس فاکتورهایی از قبیل سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه رتبه بندی می شوند و امتیاز دریافت می کنند.

 

در انتخاب 14  آوریل از 200  متقاضی دعوت شده است تا برای نامزدی استان درخواست دهند. حداقل امتیاز CRS  در این انتخاب به 353 کاهش یافت.

 

اگر این متقاضیان نامزدی استانی را دریافت کنند، 600  امتیازCRS  اضافی به نمره کلی آنها افزوده می شود که به این ترتیب در انتخاب بعدی اکسپرس انتری، به طور حتم دعوتنامه اقدام برای اقامت دائم (ITA) را دریافت خواهند کرد.

 

سیستم اکسپرس انتری، استخر متقاضیان را برای سه گروه اصلی در برنامه های مهاجرتی اقتصادی مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی.

 

از آنجا که اقدامات ویژه پیشگیری از کروناویروس در کانادا از 18 مارس به مرحله اجرا درآمده است، انتخاب اکسپرس انتری معمولاً از متقاضیان و نامزدهایی صورت گرفته است که یا در برنامه های استانی انتخاب شده بودند یا  در برنامه تجربه کانادایی اقدام کرده اند.

 

شرایط لازم برای جریان اکسپرس انتری آلبرتا

 

به منظور واجد شرایط بودن برای دریافت دعوتنامه از طریق برنامه مهاجرتی استان آلبرتا، متقاضیان اکسپرس انتری ملزم به کار در مشاغلی هستند که از “اولویت های گوناگونی و توسعه اقتصادی”  آلبرتا پشتیبانی کند.

 

AINP   لیستی از مشاغل مجاز را ارائه نداده است.

 

متقاضیان واجد شرایط نیاز به جاب آفر و یا سابقه کار در آلبرتا ندارند، اما برنامه مهاجرتی استان آلبرتا ممکن است افرادی که دارای شرایط زیر باشند را در اولویت قرار دهد:

 

-افرادی که دارای جاب آفر یا تجربه کار در آلبرتا هستند؛

-افرادی که مدرک تحصیلی از موسسات عالی کانادایی و جاب آفر معتبر دارند؛

-افرادی که اعضای خانواده آن ها مانند والدین، فرزند، خواهر و برادر در این استان ساکن هستند.

 

در سال جاری، آلبرتا 1207 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar