جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری آلبرتا
16 می 2020 - 23:10
بازدید 443
9

برنامه مهاجرت استان آلبرتا (AINP) در انتخاب 29 آوریل خود، تحت برنامه استانی (PNP) برای متقاضیان اکسپرس انتری تعداد 200 دعوتنامه صادر کرد. حداقل امتیاز برای این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی CRS 322 بود. اکنون دریافت کنندگان NOI این شانس را دارند که برای برنامه استانی درخواست دهند. اگر AINP درخواست آن ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه مهاجرت استان آلبرتا (AINP) در انتخاب 29 آوریل خود، تحت برنامه استانی (PNP) برای متقاضیان اکسپرس انتری تعداد 200 دعوتنامه صادر کرد. حداقل امتیاز برای این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی CRS 322 بود.

اکنون دریافت کنندگان NOI این شانس را دارند که برای برنامه استانی درخواست دهند. اگر AINP درخواست آن ها را تأیید کند، در انتخاب بعدی اکسپرس انتری فدرال، 600 امتیاز CRS به آن ها اضافه خواهد شد که دریافت دعوتنامه برای درخواست (ITA)، برای اقامت دائم کانادا را به طور مؤثر تضمین می کند.

از آن جا که محدودیت های سفر از 18 مارس در کانادا به اجرا درآمده است، اداره مهاجرت کانادا (IRCC)  اقدام به برگزاری انتخاب های اکسپرس انتری کرده است که بطور خاص متقاضیان PNP را هدف قرار می دهند. در حال حاضر، آلبرتا در برنامه مهاجرت استانی، تنها متقاضیانی را می پذیرد که پیشاپیش در استان زندگی و کار می کنند.

برای دریافت NOI از طریق سیستم اکسپرس انتری آلبرتا، نیازی به پیشنهاد شغلی(جاب آفر) نیست.

AINP (برنامه مهاجرت استان آلبرتا) از متقاضیان PNP، که به دلیل اختلال در سرویس نمی توانند کلیه مدارک را ارائه دهند، کپی مدارک را می پذیرد و اگر متقاضی شرایط لازم را داشته باشد، به او 60 روز تقویمی مهلت داده می شود.

 

معیارهای واجد شرایط بودن برای جریان اکسپرس انتری آلبرتا

متقاضیان برای واجد شرایط بودن برای جریان اکسپرس انتری آلبرتا، باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته باشند.

با وجود اقدامات ویژه کووید-19، برای دریافت نامزدی استان، AINP  متقاضیان را ملزم به رعایت معیارهای زیر می کند:

در حال حاضر در آلبرتا کار کنند، حتی اگر از خانه کار می کنند.

مجوز کار برای شغل فعلی خود داشته باشند.

شغل تمام وقت داشته باشند، حقوق بگیرند، حداقل دستمزد استان را دریافت کنند، بیش از نیازهای ارزیابی اثرات بازار کار (LMIA)  باشد.

در یک شغل واجد شرایط کار کنند. مشاغل غیرمجاز شامل مشاغل دولتی با دستمزد بالا و پایین در استان آلبرتا و لیست مشاغل غیرمجاز جریان فرصت آلبرتا است.  Alberta Opportunity Stream Ineligible Occupations list.

متقاضیانی  که قبل از همه گیری کرونا ویروس، تمام وقت کار می کردند و کسانی که در شغلی کار می کنند که الزامات مجوز را ندارد، درخواست های آن ها به مدت 60 روز تقویمی به تعویق می افتد.

اگر متقاضیان اخیرا سابقه اشتغال در استان نداشته باشند، درخواست های آن ها تا اطلاع ثانوی پردازش نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar