جدیدترین انتخاب استان منیتوبا
06 فوریه 2020 - 9:35
بازدید 431
8

در تاریخ 30 ژانویه استان منیتوبا 181 دعوتنامه (LAA) جهت تقاضا تحت برنامه انتخاب این استان صادر کرد. دعوتنامه ها برای هر سه برنامه مهاجرتی استان منیتوبا(MPNP)  صادر شد. 124 دعوتنامه در گروه نیروی متخصص منیتوبا صادر شد. حداقل امتیاز لازم برای این گروه 548 بود. 18 دعوتنامه در گروه فارغ التحصیلان صادر شد که […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 30 ژانویه استان منیتوبا 181 دعوتنامه (LAA) جهت تقاضا تحت برنامه انتخاب این استان صادر کرد.

دعوتنامه ها برای هر سه برنامه مهاجرتی استان منیتوبا(MPNP)  صادر شد. 124 دعوتنامه در گروه نیروی متخصص منیتوبا صادر شد. حداقل امتیاز لازم برای این گروه 548 بود. 18 دعوتنامه در گروه فارغ التحصیلان صادر شد که حداقل امتیاز این گروه مشخص نیست. در گروه نیروی متخصص خارج از کشور و زیر گروه طرح استخدام استراتژیک نوآورانه (Strategic Recruitment Initiative) نیز 39 دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز لازم در این گروه 679 بود.

در انتخاب قبل که در تاریخ 17 ژانویه برگزار شد، در گروه نیروی متخصص در منیتوبا 192 دعوتنامه با حداقل امتیاز 545 صادر شد. در گروه تحصیلات بین المللی 23 دعوتنامه صادر شده که حداقل امتیاز آن مشخص نیست. در گروه نیروی متخصص خارج از کشور در زیر گروه طرح استخدام استراتژیک نوآورانه نیز 34 دعوتنامه با حداقل امتیاز 708 صادر شد.

استان منیتوبا اعلام کرد 11 نفر از 181 متقاضی دارای آی دی سیستم اکسپرس انتری و نیز کد در جاب بنک بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar