ثبت نام مدارس فرانسوی زبان مونترال برای سپتامبر 2020  آغاز شد
07 نوامبر 2019 - 21:38
بازدید 514
9

 ثبت نام مدارس فرانسه زبان مونترال برای دانش آموزان بین المللی در سال تحصیلی 2020-2021 آغاز شد.  اگر قصد دارید که فرزندتان برای سال تحصیلی آینده به کانادا بیاید، از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان کنپارس استفاده نمایید و با شماره تلفن های رایگان دفاتر کانادا تماس بگیرید.  کانادا دارای یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیاست. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 ثبت نام مدارس فرانسه زبان مونترال برای دانش آموزان بین المللی در سال تحصیلی 2020-2021 آغاز شد. 

اگر قصد دارید که فرزندتان برای سال تحصیلی آینده به کانادا بیاید، از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان کنپارس استفاده نمایید و با شماره تلفن های رایگان دفاتر کانادا تماس بگیرید. 

کانادا دارای یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیاست. گزارش تحقیقات اخیر آمریکا (U.S. News and World Report) و ارزیابی 80 کشور جهان از نظر پایداری شرایط اقتصادی، برابری درآمد و شرایط بازار کار نشان داد که کانادا دومین کشور برتر جهان برای مهاجران است و از منظر فاکتور تحصیلات، کانادا مقام اول را دارد. 

تحصیل در کانادا برای دانش آموزان بین المللی مقاطع ابتدایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی میسر است (در استان کبک تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه 11 سال است و دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه باید 2 سال پیش دانشگاهی بگذرانند اما در سایر استان ها مقطع ابتدایی و متوسطه 12 سال است و پس از آن دانش آموزان می توانند مستقیماً وارد دانشگاه شوند) و داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسه برای این مقاطع الزامی نیست و از همه مهم تر اینکه پدر، مادر، پدربزرگ یا مادربزرگ می توانند دانش آموزان را در هنگام تحصیل همراهی کنند. 

بر اساس بند 2 ماده 30 قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان کانادا، همه افراد زیر 18 سال حق تحصیل در کانادا دارند و تنها در شرایطی اجازه تحصیل به آنها داده می شود که والدین شان با ویزای موقتی: ویزای دانشجویی یا ویزای کار در کانادا حضور داشته باشند. این بدین معنی است که فرزند کسی که با ویزای توریستی وارد کانادا شده است، نمی تواند در این کشور تحصیل کند مگر اینکه اجازه تحصیل Studey Permit به عنوان دانش آموز بین المللی دریافت کنند. (Find out if your child needs Study Permit)

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی

  • اگر دانش آموزی در خارج از کانادا باشد و مقیم یا تابع کانادا نباشد، با او همانند دانشجویان بین المللی رفتار می شود و می تواند از مدرسه ای در کانادا پذیرش بگیرد.
  • دانش آموزان نمی توانند با ویزای توریستی در کانادا تحصیل کنند و باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنند.
  • داشتن حداقل 5 سال تمام ( دانش آموزان 6 تا 17 سال) 
  • داشتن پشتوانه مالی از سوی پدر و مادر برای پرداخت شهریه مدارس و مخارج زندگی فرزند در زمان تحصیل در کانادا با ارائه مدارک بانکی
  • داشتن قیم یا همان Custodian در کانادا که این فرد باید صلاحیت داشته باشد. (اگر پدر و مادر آنها را همراهی نکنند باید نشان دهند که در کانادا قیم Custodian دارند و همچنین موافقت نامه ای بین والدین یا قیم شان در کشور مبدأ با قیم شان در کشور کانادا امضا شده است به طوری که این موافقت نامه تامین هزینه های ایشان را تضمین می کند.)

 شهریه 

شهریه سالانه مدارس فرانسه زبان تقریباً بین 6 تا 8 هزار دلار و مدارس انگلیسی زبان بین 10 تا 14 هزار دلار کاناداست که با توجه به استان، دولتی یا خصوصی بودن مدرسه و مقطع تحصیلی متغیر است. شهریه مدارس در هر نیم سال تحصیلی ممکن است تغییر کند. 

نکته قابل توجه این است که شهریه مدارس فرانسوی زبان مونترال برای سال تحصیلی آینده کاهش یافته است، برای مقطع دبستان 5.657 دلار کانادا و برای مقطع دبیرستان 7.075 دلار کانادا می باشد. 

 

مراحل دریافت ویزای دانش آموزی

1. دریافت نامه پذیرش اولیه از مدرسه (برای دریافت پذیرش، ترجمه ریزنمرات سال های گذشته دانش آموز، توصیه نامه علمی از معلم یا مدیرمدرسه، تکمیل فرم ها و مدارک لازم برای دریافت پذیرش و پرداخت هزینه الزامی ست)

2. ارسال درخواست سی ای کیو (مجوز تحصیل در استان کبک که فقط برای متقاضیان این استان است) 

3. ارسال درخواست ویزای تحصیلی و  استادی پرمیت برای دانش آموز و درخواست ویزای بازدید برای پدر یا مادر

4. آماده سازی مقدمات سفر و اقامت دانش آموز 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar