تکمیل چهاردهمین رشته فهرست مشاغل فدرال
06 آوریل 2012 - 17:51
بازدید 506
9

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، رشته آشپزی (۶۲۴۲ NOC)، چهاردهمین رشته‌ای‌ست که با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما در تاریخ ۵ ایپریل ۲۰۱۲ تکمیل اعلام شده‌ است. بدین ترتیب، ۱۵ رشته دیگر از این فهرست باقیمانده است. رشته‌های «فیزیوتراپی» و «برق‌کاری صنعتی» در نوبت بعدی برای تکمیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، رشته آشپزی (۶۲۴۲ NOC)، چهاردهمین رشته‌ای‌ست که با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما در تاریخ ۵ ایپریل ۲۰۱۲ تکمیل اعلام شده‌ است. بدین ترتیب، ۱۵ رشته دیگر از این فهرست باقیمانده است.

رشته‌های «فیزیوتراپی» و «برق‌کاری صنعتی» در نوبت بعدی برای تکمیل شدن قرار دارند.

تا تاریخ ذکر شده که آخرین به‌روزرسانی سایت اداره مهاجرت در این زمینه بوده است، تعداد پرونده‌هایی که رسما پذیرفته شده‌اند ۹۵۳۷ پرونده بوده که معادل ۹۵ درصد ظرفیت است و تنها ۴۶۳ پرونده (کمتر از ۵۰۰ پرونده) تا رسیدن به سقف ۱۰ هزار پرونده فاصله دارد.

بدین ترتیب هما‌نطور که پیشتر احتمال داده بودیم در اواخر ماه جاری، ایپریل (آوریل) تا نیمه ماه می (مه) این ظرفیت تکمیل خواهد شد. به عبارت دیگر ممکن است در حالی‌که هیچ رشته دیگری از فهرست تکمیل نشده باشد یا تنها یک رشته دیگر تکمیل شود، ظرفیت این فهرست به نهایت برسد و عملا پذیرش نیروی متخصص فدرال تا اعلام سیاست‌ها و جدول جدید متوقف شود.

با توجه به تغییراتی که اداره مهاجرت کانادا در این برنامه در سیستم امتیازبندی و نحوه جذب مهاجران خواهد داد، این برنامه تنها چند هفته با اتمام یک دوره طولانی استفاده از سیستم امتیازبندی فعلی فاصله دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar