تکذیب دوباره تعیین سقف و یا بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک
06 آگوست 2011 - 13:25
بازدید 362
8

علی مختاری, مدتی پیش یکی از متقاضیان اقدام از طریق سرمایه گذاری کبک به من مراجعه کرد و پس از دریافت مشاوره کامل دفتر را ترک کرد. یکی دو روز پیش تماسی با من داشت و اظهار داشت که با یکی دیگر از شرکتهای مهاجرتی صحبت کرده و شنیده است که تا قبل از ماه […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری,

مدتی پیش یکی از متقاضیان اقدام از طریق سرمایه گذاری کبک به من مراجعه کرد و پس از دریافت مشاوره کامل دفتر را ترک کرد. یکی دو روز پیش تماسی با من داشت و اظهار داشت که با یکی دیگر از شرکتهای مهاجرتی صحبت کرده و شنیده است که تا قبل از ماه سپتامبر برنامه سرمایه گذاری کبک بسته می شود و تلاش می کرد در این مورد اطمینان بگیرد که پرونده قبل از آن زمان در اداره مهاجرت کبک باز می شود.

در پاسخ به آن دوست عزیز گفتم که شایعه تعیین سقف در مورد برنامه مهاجرت از روش سرمایه گذاری کبک مطرح بود اما با تکذیب اداره مهاجرت مواجه شده است و از او خواستم که از آن فرد بخواهد منبع این خبر خود را که با اطمینان با مردم مطرح می کند جویا شود. البته خبری از منبع مورد نظر نشد و ظاهرا تلاشی بوده است در جهت تعجیل این متقاضی به عقد قرارداد و بس.

بنده البته بلافاصله برای اطمینان از اینکه خبری نیست که از آن غافل شده باشیم با دوستی که به اقتضای موقعیت شغلی اش امکان گرفتن خبر مستقیم از اداره مهاجرت را دارد تماس گرفتم و از او خواستم بدون واسطه از مسیولین مستقیم برنامه سرمایه گذاری کبک در این خصوص سوال کند و او نیز ظرف چند ساعت طی ایمیلی اعلام داشت که سوال کرده است و اطمینان یافته است که به هیچ وجه اداره مهاجرت کبک قصد تعیین سقف و یا بستن برنامه را ندارد و دلیل آن نیز واضح است: اداره مهاجرت کبک در حال حاضر کمتر از حد انتظار درخواست دریافت می کند و طبیعتا دلیلی نمی بیند که برنامه متوقف شود.

این دوست در ایمیل خود اضافه کرده است که البته مقرراتی در ماه اکتبر از سوی کبک اعلام خواهد شد که با توجه به دو تجربه پیشین کبک و فدرال و اشتیاق زیاد چینی ها سمت و سوی آن محدود کردن ظرفیت برای برادران چشم بادامی است وگرنه با تجربه های قبلی اگر همینطور پیش برود باید به متقاضیان مهاجرت به کانادا و کبک توصیه کنیم به جای انگلیسی و فرانسه زبان شیرین چینی فرا بگیرند.

با توجه به اطلاعات به نظر می رسد که حداقل تا ماه اکتبر نباید نگران بسته شدن برنامه کبک بود. اما توصیه کلی ما این است که اگر قصد مهاجرت از این طریق را دارید تا آن زمان منتظر نمانید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar