توضیح ضروری کنپارس درباره واژه «کاریابی»
24 اکتبر 2010 - 3:53
بازدید 339
8

از آنجا که در تماس‌های حضوری یا تلفنی، گاهی برخی مخاطبان از ما تقاضا دارند تا برای آنها در کانادا یا سایر نقاط جهان کاریابی انجام دهیم یا آنها را به موسسات مربوطه یا کارفرمایان معرفی نماییم به اطلاع می‌رسانیم که کنپارس به هیچ وجه در هیچ زمینه یا فیلد کاری چنین خدماتی ارائه نمی‌دهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

از آنجا که در تماس‌های حضوری یا تلفنی، گاهی برخی مخاطبان از ما تقاضا دارند تا برای آنها در کانادا یا سایر نقاط جهان کاریابی انجام دهیم یا آنها را به موسسات مربوطه یا کارفرمایان معرفی نماییم به اطلاع می‌رسانیم که کنپارس به هیچ وجه در هیچ زمینه یا فیلد کاری چنین خدماتی ارائه نمی‌دهد و تنها به ارائه خدمات اطلاع‌رسانی در راستای وظایفی که در قبال موکلین شرکت برعهده دارد مشغول است و اگر احیانا در برخی اخبار یا مقالات به این نوع موضوعات اشاره می‌شود خارج از همین انجام وظیفه اطلاع‌رسانی نیست.

در واقع آنچه که در عرف بین‌المللی به معنای یک بنگاه کاریابی recruitment agency نامیده می‌شود و وظیفه‌اش شناسایی کارجویان یا کارفرمایان مستعد برای مقوله استخدام و برقراری رابطه بین این دو (کارجو و کارفرما) است با هیچ یک از وظایف و سرویس‌های ارائه شده از سوی کنپارس مطابقت ندارد.

همچنین خدمات اطلاع‌رسانی و ویژه به گروه‌های مختلف شغلی نظیر پرستاران و پزشکان نظیر برگزاری نشست‌ها و سمینارها هم به منظور اشنایی متخصصان با فضاها و رویه‌های عمومی تحصیلی، زندگی و کاری کانادا است و به هیچ‌وجه به منظور کاریابی برای افراد خاص نیست و برای چنین خدماتی، دوستان متقاضی باید به شرکت‌ها و سازمان‌های مسئول مربوطه مراجعه نمایند.

امیدواریم این توضیحات برای متقاضیان احتمالی و سایر مخاطبان روشن و کارگشا باشد. چنانچه در این زمینه ابهام یا پرسشی دارید با ما درمیان بگذارید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar