تمدید محدودیت‌های سفر در کانادا تا ماه فوریه
21 ژانویه 2021 - 22:43
بازدید 489
16

دولت فدرال برای جلوگیری از گسترش کووید19، محدودیت های سفر را تمدید می کند کانادا محدودیت های سفرهای بین الملل غیر آمریکایی را تا روز 21 فوریه 2021، تمدید کرده است. خبر تمدید محدودیت های سفر یک ماهه، توسط آقای «بیل بلر»، وزیر ایمنی عمومی فدرال اعلام شد. به نوشته آقای «بلر»، دولت کانادا از […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت فدرال برای جلوگیری از گسترش کووید19، محدودیت های سفر را تمدید می کند

کانادا محدودیت های سفرهای بین الملل غیر آمریکایی را تا روز 21 فوریه 2021، تمدید کرده است.

خبر تمدید محدودیت های سفر یک ماهه، توسط آقای «بیل بلر»، وزیر ایمنی عمومی فدرال اعلام شد.

به نوشته آقای «بلر»، دولت کانادا از هیچگونه اقدامی برای ایمن سازی کانادایی ها در برابر کووید19 دریغ نخواهد کرد.

آقای «بلر» هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که محدودیت های اعمال شده برای مسافران آمریکایی حداقل تا روز 21 فوریه، معتبر خواهد بود. مرز کانادا و آمریکا از ماه مارس، برای سفرهای غیر ضروری بسته شده، و این تصمیم مشترک واشنگتن و اتاوا چندین بار تمدید شده است .

برای محافظت از کانادایی ها در برابر کووید19، دولت فدرال همچنین از ماه مارس، محدودیت سفرهای بین الملل را برای کاهش سفر به کانادا در نظر گرفته است. این محدودیت ها سفرهای غیر ضروری (اختیاری) را به این کشور منع می کند.

با این حال، شهروندان و ساکنان کانادا می توانند به کانادا برگردند و از اعضای درجه یک خانواده، و همچنین خانواده گسترده خود استقبال کنند.

از روز  7 ژانویه 2021، همه مسافران هوایی بین الملل پنج سال به بالا ملزم به انجام تست «PCR» طی 72 ساعت قبل از سفر به کانادا هستند. ارائه نتیجه تست منفی «PCR» قبل از اینکه شخص مجاز به پرواز کانادا شود، الزامی است.

الزامات جدید تست کرونا برای کلیه مسافران هوایی کانادا

«اداره حمل و نقل کانادا» امکان تست کرونا قبل از سفر را در تاریخ 31 دسامبر، فراهم کرد. انجام این تست، مسافران را از قرنطینه 14 روزه معاف نخواهد کرد. قبل از ورود به کانادا، مسافران باید برنامه قرنطینه مناسبی تهیه کنند تا مشخص شود که کجا و چگونه قرنطینه می شوند.

مسافران به کانادا همچنین باید از برنامه «ArriveCAN» برای ارسال اطلاعات خود به افسران خدمات مرزی کانادا، و همچنین اطلاع از نحوه رعایت اقدامات ویروس کرونا در مرز استفاده کنند. این برنامه برای همه مسافران، جهت انجام ارزیابی روزانه علائم خود، و ارسال اطلاعات تماس استفاده می شود؛ بنابراین، می توان آن را در اختیار استان ها و قلمروهای کانادا قرار داد تا اطمینان حاصل شود که روند قرنطینه افراد کامل شده است.

قرنطینه در کانادا اجباری است، و افرادی که آن را بشکنند، ممکن است به مجازات و حبس محکوم شوند.

در روزهای اخیر، «آژانس خدمات مرزی کانادا» و مقامات دولتی پیشنهاد کرده اند که محدودیت ها تشدید شود. آقای «فرانسوا لوگو»، نخست وزیر کبک، نیز روز سه شنبه از دولت فدرال خواست که پروازهای غیر ضروری بین الملل را ممنوع کند.

شیوع نسل های جدید ویروس و افزایش مبتلایان در چندین کشور سراسر جهان، دلیل این نگرانی ها هستند. قوانین جدید می تواند شامل اقدامات غربالگری بیشتر، یا تغییر در پروسه کنترل مرزی باشد.

تعداد موارد کووید19 در بسیاری از مناطق کانادا همچنان در حال افزایش می باشد؛ در مجموع، بیش از 723،920 مورد در روز 20 ژانویه گزارش شده است. آلبرتا، بریتیش کلمبیا، و کبک در تلاش برای جلوگیری از گسترش کرونا، امیدوار هستند، اگرچه مقامات این استان ها معتقد اند که هنوز برای بررسی محدودیت های موجود، خیلی زود است.

 

منبع خبر: cicnews.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar