تمدید زمان برای استفاده از هدیه نوروزی کنپارس
04 آوریل 2011 - 17:38
بازدید 352
7

پیشتر اعلام کردیم که مدیریت کنپارس یک هدیه نوروزی برای زوج‌های جوان علاقه‌مند به مهاجرت فراهم کرده تا گشایش پرونده آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد. زمان این فرصت تا پایان ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۰ اعلام شده بود اما به دلیل تقاضای برخی دوستان که در ایام تعطیلات در مسافرت بودند یا اخیرا از این […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیشتر اعلام کردیم که مدیریت کنپارس یک هدیه نوروزی برای زوج‌های جوان علاقه‌مند به مهاجرت فراهم کرده تا گشایش پرونده آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد.

زمان این فرصت تا پایان ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۰ اعلام شده بود اما به دلیل تقاضای برخی دوستان که در ایام تعطیلات در مسافرت بودند یا اخیرا از این خبر اطلاع یافته‌اند زمان پایان یافتن این برنامه تا پایان فروردین ماه به تعویق افتاد.

بدین ترتیب اگر شما یا همسرتان ۳۰ سال یا کمتر دارید و تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفته‌اید می‌توانید از امروز تا چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ به دفاتر کنپارس مراجعه کرده و از این فرصت استثنایی بهره‌مند شویید.

یادآوری می‌شود که مشاوره اولیه برای آگاهی از شرایط و برنامه‌های مختلف دریافت اقامت دائم کانادا و بررسی میزان انطباق شما با این برنامه‌ها در شرکت کنپارس به رایگان انجام می‌شود و شما می‌توانید دقیق‌ترین و موثق‌ترین اطلاعات را از این مجموعه قانونی و معتبر دریافت کنید.

موکلین کنپارس علاوه بر دریافت خدمات مهاجرتی از ده‌ها سرویس رایگان یا دارای تخفیف نظیر خدمات اطلاعاتی وبسایت و کتابخانه مجازی، بسته‌های اشنایی با بازار کار و سرمایه، خدمات پس از ورود، شرکت در کارگاه‌های آموزشی و … بهره‌مند می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar