تغییر رویه مثبت سفارت کانادا در تهران در رفتار با مراجعین و صدور ویزا: نامه تشکر مدیر کنپارس به وزیر مهاجرت
05 فوریه 2010 - 12:13
بازدید 470
10

  تابستان سال ۸۷ بود که خبرهای بسیار نگران کننده ای از سفارت کانادا در تهران به گوش می رسید. گذشته از بالا بودن نرخ رد ویزای متقاضیان، رفتار بسیار سرد و زننده ای با مراجعین در سفارت کانادا در تهران صورت می گرفت. در آن مقطع دکتر مختاری با تهیه یک نامه سرگشاده آنلاین […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

تابستان سال ۸۷ بود که خبرهای بسیار نگران کننده ای از سفارت کانادا در تهران به گوش می رسید. گذشته از بالا بودن نرخ رد ویزای متقاضیان، رفتار بسیار سرد و زننده ای با مراجعین در سفارت کانادا در تهران صورت می گرفت. در آن مقطع دکتر مختاری با تهیه یک نامه سرگشاده آنلاین خطاب به نخست وزیر کانادا اعتراض خود را به دولت کانادا اعلام کرد و از نخست وزیر خواست که این رویه که به هیچ وجه با انتظار ایرانیان و چهره ای که در کانادا در ذهن دارند سازگار نیست باید اصلاح شود. نکته این نامه در این بود که اعتراض بر عدم صدور ویزا  متمرکز نشده بود بلکه نکته اصلی رفتار تحقیر آمیز کارکنان سفارت با هموطنان ما بود. این پتیشن یا نامه سرگشاده با استقبال هموطنان مواجه شد و بیش از ۳۸۰۰ نفر آنرا امضا کردند. افراد زیادی نیز تجربه خود را از این رفتار با ما در میان گذاشتند که مجموعه نظرات و نامه به دفتر نخست وزیر و وزیر مهاجرت ارسال شد.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

علاوه براین با توجه به مصادف شدن این اعتراضات با انتخابات فدرال کانادا موفق شدیم حمایت احزاب مخالف دولت را نیز جلب کنیم و در این میان حزب نئو دموکراتیک به صورت عملی وارد صحنه شد و یکی از کاندیداهای سرشناس خود در مونترآل خانم آن لگسه داسون را مامور مذاکره با نمایندگان جامعه ایرانی در مونترآل کرد. این جلسه در روز ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۸ با حضور نماینده پارلمان و وزیر امور خارجه در سایه این حزب خانم مک دونا برگزار شد.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

این حرکت مورد توجه دیگر اشخاص و نهادهای ایرانی نیز قرار گرفت و خیلی زود نشریات و رسانه های فارسی زبان کانادا، انجمن حقوقدانان فارسی زبان کبک، آقای دکترمریدی نماینده ایرانی پارلمان انتاریو، تعدادی از دانشجویان دانشگاه تورنتو و … به این حرکت اعتراضی پیوستند و موجی در جامعه ایرانی ایجاد شد که در رسانه های کانادا نیز انعکاس داشت و اخبار آن در همان زمان در این وب سایت منتشر شده است.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

اکنون شنیده ها حاکی از آن است که این اعتراضات مورد توجه قرار گرفته و سفارت کانادا در تهران رویه خود را تغییر داده است اگر چه مدتی است که این تغییر محسوس است اما بهتر دیدیم زمانی آنرا به عنوان یک تغییر مثبت به رسمیت بشناسیم که احساس شود قرار است این رویه برقرار بماند. اکنون پس از چند ماه شنیدن خبرهای مثبت، کنپارس به عنوان پیش قراول اعتراض به رفتار بد سفارت فرصت را مناسب این دانست که مراتب تشکر خود را به وزیر مهاجرت اعلام کند به این امید که این رویه برقرار بماند. از سوی دیگر این حرکت موجب تشویق کارکنان سفارت و دلگرمی آنان خواهد شد.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از ریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

این نامه تشکر آمیز را در زیر بخوانید. نامه اکنون به صورت آنلاین برای امضا در این نشانی در دسترس است.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

در صورت تمایل امضا کنید.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

The Honourable Jason Kenney, P.C., M.P

Citizenship and Immigration Canada

Ottawa, Ontario K۱A ۱L۱

 

Dear Minister Kenney

As an immigration consultant dealing with mainly Iranians applying to immigrate to Canada, it is with great pleasure that I would like to congratulate you on dealing firmly and decisively with the problems Iranians for the past few years have had experienced at the Canadian embassy in Tehran.  As you are surely aware of the growing concerns of Canadian citizens of Iranian decent reflected in the media and also through a petition with over ۳۸۰۰ signatures sent to your office, were all due to the unfair and unjust treatment their families and friends were receiving from the embassy employees especially during the ۲۰۰۸ summer.  Too many visa applications were turned down which was unprecedented and mostly incoherent reasons were provided

 

 It has been brought to my attention by my clients and others that the visa office in Tehran is now treating fairly and justly all applicants, e.g. students coming to study in Canadian universities, parents travelling to visit their children and grand children, and tourists to discover the beauty of Canada or people traveling to explore the business opportunities with Canadian partners.  They are now all receiving the warm welcome from the visa office employees which is representative of what the true Canadian tradition and values stand for regardless of how the local conditions might be.  It would be hard to portray Canada as it really is while the embassy, which is the front end, does not showcase it overtly

 

I would like to thank you again on behalf of thousands of Iranians inside Canada and in Iran whose lives are kindly touched by your actions

 

Yours sincerely

 

Ali Mokhtari

CEO of CanPars Immigration Services, Inc

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar