تغییر برنامه‌های شرکت‌های بیمه بعد از اعلام سوپرویزا
03 ژانویه 2012 - 11:06
بازدید 353
9

با آغاز بکار جنجالی و رسانه‌ای اعطا سوپرویزا در هفته‌های اخیر (که از شگردهای تکراری جناب وزیر مهاجرت است) و هم‌زمان با گسترش‌ مخالفت‌های احزاب رقیب و کامیونیتی‌های مهاجران به دلیل هزینه‌های جانبی سرسام‌آور این نوع ویزا (خصوصا هزینه‌های بیمه‌های اجباری درمانی) برای بسیاری از متقاضیان، شرکت‌های بیمه کانادایی نیز در حال تغییر برنامه‌ها و […]

ارسال توسط :
پ
پ

با آغاز بکار جنجالی و رسانه‌ای اعطا سوپرویزا در هفته‌های اخیر (که از شگردهای تکراری جناب وزیر مهاجرت است) و هم‌زمان با گسترش‌ مخالفت‌های احزاب رقیب و کامیونیتی‌های مهاجران به دلیل هزینه‌های جانبی سرسام‌آور این نوع ویزا (خصوصا هزینه‌های بیمه‌های اجباری درمانی) برای بسیاری از متقاضیان، شرکت‌های بیمه کانادایی نیز در حال تغییر برنامه‌ها و پلن‌های خود برای انطباق با این سرویس جدید هستند. در اینجا اطلاعات مربوط به یکی از این شرکت‌ها تنها جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، انعکاس یافته است. کنپارس هیچ‌گونه جنبه تبلیغاتی یا توصیه‌ای در مورد این شرکت ندارد.

شرکت بیمه GMS و تلاش برای تسهیل روند صدور بیمه برای سوپر ویزای والدین

شرکت Group Medical Services یا GMC که یک شرکت بیمه معتبر کانادایی است، در نظر دارد تا جهت تسهیل در امر صدور ویزای خدمات بهداشتی برای والدین متقاضی سوپر ویزا، بیمه‌های بهداشتی اضطراری خود را گسترده‌تر کند.    

 درپی اعلام اخیر اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (CIC) مبنی بر ارائه ویزای جدیدی تحت عنوان سوپر ویزا برای والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ‌ها، این شرکت بیمه‌ هم امکانات متنوع و شرایط منعطف‌تری را برای این گروه از مسافران به کانادا ارائه نموده است.

سوپر ویزا ویزایی با امکان ورود و خروج متعدد است که می‌تواند تا ۱۰ سال اعتبار داشته باشد و اداره مهاجرت و شهروندی آن را تدارک دیده تا اقوام افراد مقیم کانادا یا شهروندان کانادایی بتوانند با استفاده از آن پس از هر بار ورود خود به خاک کانادا حداکثر تا دو سال در این کشور بمانند. این ویزا مشروط است و برای صدور آن چند نکته الزامی وجود دارد. یکی از این الزامات ارائه مدرکی دال بر داشتن بیمه بهداشتی خصوصی از شرکتی در داخل کانادا برای فرد متقاضی است. این پوشش بیمه‌ای حداقل باید برای یک سال (۳۶۵ روز) اعتبار داشته باشد و حداقل نیز تا هزینه‌ای معادل ۱۰۰ هزار دلار را شامل شود.

در تاریخ ۱۹ دسامبر سال ۲۰۱۱، طبق بازنگری‌هایی که در قوانین GMS در زمینه بیمه مهمانان و مهاجران به کانادا داده شد، مقرر شد تا چنانچه سن این گروه از متقاضیان بین ۵۵ تا ۷۹ سال باشد بتوانند یک بیمه یک‌ساله (۳۶۵ روزه) تهیه کنند. پیش از این، متقاضیان در گروه سنی مذکور فقط می‌توانستند برای ۱۸۰ روز بیمه خریداری کنند. علاوه بر این پوشش بیمه در کل مدت ۳۶۵ روز به طور پیوسته وجود خواهد داشت و این موضوع ارتباطی به تعداد دفعاتی که فرد متقاضی از کشور خارج می‌شود و به کشور خود بازمی‌گردد نخواهد داشت. بهتر از همه این که قیمت‌هایی که GMS برای این بیمه پیشنهاد کرده بسیار قابل رقابت با دیگر کمپانی‌هاست.  

آقای جرج تسیکلیس، رئیس و CEO این شرکت بیمه در این‌باره می‌گوید: «خیلی برای ما خوشایند است که توانستیم در فاصله زمانی چنین کمی به یکی از نیازهای ضروری مشتریان خود در این حوزه پاسخ دهیم. خواسته ما این است که مهمانانی که به کانادا می‌آیند و نیز خانواده‌های آنان با دانستن این نکته که در صورت بروز هر گونه اضطرار پزشکی از آنها به خوبی حمایت و مراقبت خواهد شد، احساس راحتی کنند. ما تلاش کرده‌ایم تا با تدوین و مشخص‌نمودن الزامات بیمه برای سوپر ویزا این نکته را تحقق ببخشیم.»

متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت شرکت GMS و یا مرکز خدمات مشتریان این شرکت، اطلاعات لازم را در مورد این بیمه دریافت و در صورت نیاز آن را خریداری نمایند. مراجعه به یکی از کارگزاران این شرکت هم راه دیگری برای این کار است.

شرکت GMS سال ۱۹۴۹ به این سو یکی شرکت‌های متخصص و پیشرو در زمینه ارائه خدمات بیمه بهداشتی و مسافرتی برای افراد و گروه‌ها در کانادا بوده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر رجاینا در استان ساسکاچوان واقع شده است.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar