تغییرات ناگهانی سیاست‌های جذب دانشجویان مهاجر در استرالیا و تاثیر آن بر کانادا
20 فوریه 2010 - 23:25
بازدید 462
8

  دانشجویان صدمه‌دیده می‌گویند: "دولت پول ما را برداشت و در رفت"  دو کشور کانادا و انگلیس می‌توانند در آینده از اصلاحاتی که در زمینه مهاجرت نیروهای متخصص در سیستم مهاجرتی خود به وجود آورده‌اند، بهره‌های زیادی ببرند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

دانشجویان صدمه‌دیده می‌گویند: "دولت پول ما را برداشت و در رفت" 

دو کشور کانادا و انگلیس می‌توانند در آینده از اصلاحاتی که در زمینه مهاجرت نیروهای متخصص در سیستم مهاجرتی خود به وجود آورده‌اند، بهره‌های زیادی ببرند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

دانشجویان بسیاری پس از شنیدن این خبر که دولت استرالیا سیاست‌ خود را برای پذیرش آنان به عنوان مهاجر بعد از اتمام دوران تحصیلشان تغییر داده، در خارج از محوطه کالج‌های خصوصی‌اشان تجمع کردند زیرا بسیاری از آنان به این امید و با این وعده از جانب مسئولان آموزشی به ثبت‌ نام در رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های این کشور اقدام کرده‌ بودند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

یکی از این دانشجویان هندی در رشته آشپزی، که اخیرا هم تلاش کرده تا برای مهاجرت به کانادا اقدام کند، به طعنه می‌گوید: «فقط نگاه کردن به پل هاربر Harbour Bridge ۲۴ هزار دلار هزینه برای من به دنبال داشته است. این درس خواندن برای من فقط تلف کردن پول بوده. ۲۴ هزار دلار تلف شد. پدر و مادرم برای تهیه این پول وام گرفته‌اند. پدر من یک کشاورز است… دولت استرالیا پول ما را برداشته و در رفته.»   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

قبل از این که تغییرات فعلی توسط وزیر مهاجرت استرالیا، کریس ایوانز، اعلام شود، دانشجویان از کالج‌های خصوصی به عنوان راه ورودی برای گرفتن حق مهاجرت به استرالیا استفاده می‌کردند. در همین مدت آموزش در رشته‌هایی مثل آشپزی و آرایشگری که به دلیل کمبود نیرو در آنها جزء اولویت‌های اداره مهاجرت محسوب می‌شد، به شکل تصاعدی گسترش پیدا کرده و فقط ثبت نام دانشجویان هندی در این رشته‌ها در سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

همه این اتفاقات دیروز به یک پایان ناخوشایند رسید. سناتور ایوانز دیروز سه شنبه نهم فوریه ۲۰۰۹ اعلام کرد: «در سیستم قدیمی به نوبت به کار افراد رسیدگی می‌شد. درست مثل این که شماره خود را از دستگاه شماره‌انداز یک سوپر مارکت بردارید و منتظر نوبتتان بمانید. البته وقتی قرار باشد که به همه سرویس بدهید و کسی هم با منتظر ماندن در صف مشکلی نداشته باشد، این شیوه مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما وقتی از نظر فضا محدودیت باشد و اقتصاد کشور هم نیازهای فوری دیگری داشته باشد، این سیستم دیگر به اندازه کافی کارآیی ندارد.»   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

برای ۲۱۲ هزار دانشجویی که در حال تحصیل در کالج‌های خصوصی استرالیا بوده و هستند و قبلا جای خود را در صف معلوم کرده بودند، این گفته کمی باعث آرامش خیال است چون در بهترین حالت ممکن است این فرصت به آنها داده شود که با دریافت یک ویزای موقت سعی کنند کاری در استرالیا پیدا کنند و کارفرمای آنها بخواهد حمایت شغلی از آنها را تقبل کند و به تبع آن ماندن آنها در استرالیا ممکن شود.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

یک دانشجوی دیگر هندی که او نیز به امید کسب حق شهروندی، در رشته آشپزی تجاری در یکی از کالج‌های خصوصی استرالیایی ثبت نام کرده بود می‌گوید که این تغییرات برای برخی بخش‌های بسیار موفق صدمات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته و به تیرگی روابط میان استرالیا و هند انجامیده است. به اعتقاد او این تغییرات بعد از این اعلام شد که دیگر کالج‌ها پول این سال تحصیلی را از دانشجویان خود گرفته بودند و در نتیجه کلاس‌ها پر بود از دانشجویانی که فکر می‌کردند به آنها خیانت شده. او که در یکی از کالج‌های خیابان یورک درس می‌خواند، می‌گوید: «سال گذشته روز ثبت نام در این خیابان صف‌های طولانی تشکیل شده بود اما امروز فقط ۲۰ تا ۵۰ دانشجو برای ثبت نام آمده‌اند. این کشور دارای یکی از بزرگ‌ترین صنعت‌های توریسم- دانشجو در جهان بود. اما حالا همه دوستان من برای رفتن به کانادا یا انگلیس تقاضا کرده‌اند.»    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

با این شرایط به نظر می‌رسد که در سال تحصیلی آینده، دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادایی با موج عظیمی از تقاضای دانشجویان خارجی مواجه شود.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

اصل مقاله را در اینجا ببینید  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar