تعلیق برنامه سرمایه گذاری کبک باز هم تمدید شد
04 آوریل 2023 - 4:16
بازدید 694
9
این تعلیق مجدد تا اول ژانویه 2024 ادامه خواهد داشت
ارسال توسط :
پ
پ

این تعلیق مجدد تا اول ژانویه 2024 ادامه خواهد داشت

وزیر مهاجرت کبک از ادامه تعلیق برنامه سرمایه گذاری کبک (Quebec Immigrant Investor Program) تا اول ژانویه 2024 خبر داد، تعلیق فعلی قرار بود در 1 آوریل 2023 منقضی شود. 

پیش‌بینی می‌شود مقررات جدیدی در اوایل سه ماهه چهارم سال 2023 در راستای تقویت پیوند متقاضیان با استان کبک و اقامت آنها در استان (settlement ties) منتشر شود. 

تحت نسخه‌های قبلی برنامه سرمایه‌گذاری کبک (QIIP) اکثر متقاضیان از چین و آسیای جنوب شرقی بودند و هرگز در کبک ساکن نبودند.

انتظار می‌رود در نسخه جدید مهارت زبان فرانسه و ضمانت‌نامه عملکرد اقامتی (settlement performance bonds) به عنوان الزامات جدید احتمالی در نظر گرفته شود.

برنامه سرمایه گذاری کبک (QIIP ) از سال 2019 به حالت تعلیق درآمده است و متقاضیانی از سال 2017 هنوز منتظر دریافت ویزای اقامت دائم کانادا هستند. 

به رغم تعلیق آن برای متقاضیان جدید به مدت چهار سال، 5 هزار  متقاضی از طریق این برنامه در سال 2022 اقامت دائم گرفتند که بیشترین تعداد از سال 2015 است.

680  متقاضی دیگر در ژانویه 2023 اقامت دائم گرفتند که البته این از تعداد بالای پرونده‌های معوقه موجود در این برنامه حکایت دارد. 

همه‌گیری کووید-19 موجب کاهش تعداد مقیمان دائم جدید از طریق این برنامه بود. 

جدیدترین نسخه این برنامه مستلزم دارایی خالص شخصی 2 میلیون دلاری و ضمانت سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری (تضمین شده دولت)  (passive government guaranteed investment) برای مدت پنج سال، بدون بهره، است  

متقاضیان همچنین ملزم به داشتن دو سال تجربه مدیریتی یا تجاری مناسب در پنج سال قبل از درخواست بوده و باید قصد خود را برای اقامت در کبک اعلام کنند.  

مشکلی که در مورد این برنامه وجود داشت این بود که پس از دریافت اقامت دائم متقاضی می‌توانست آزادانه به هر کجای کانادا نقل مکان کند. اکثریت ترجیح می‌دادند به تورنتو یا ونکوور نقل مکان کنند. 

برنامه سرمایه گذاری کبک: جدیدترین الزامات

  • دارایی خالص شخصی 2 میلیون دلاری که به طور قانونی به دست آمده است؛
  • دو سال تجربه مدیریتی یا تجاری مناسب در پنج سال قبل از درخواست؛
  • سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری، سرمایه گذاری تضمین شده برای یک دوره پنج ساله و بدون بهره؛
  • اثبات قصد اقامت در استان کبک. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

برنامه‌های کارآفرینی و خوداشتغالی کبک برای غیرفرانسه زبان‌ها متوقف می‌شوند

پیشنهاد شغلی: سریعترین راه رسیدن به کبک

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar