تصمیم برای افزایش تعداد مهاجران به دلیل کمبود نیروی متخصص
08 می 2010 - 4:29
بازدید 295
7

        زمان خروج بیبی‌بومرهای کانادایی از بازار کار هر لحظه نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌شود. در نتیجه این اتفاق کانادا طی دو دهه آینده  بیش از یک‌سوم نیروهای فعال خود را از دست خواهد داد. بنابر این چاره‌ای نخواهد بود جز این که برای رفع این معضل بیش از گذشته سرمایه‌گذاری شود.     شرکت کنپارس […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

 

 

زمان خروج بیبی‌بومرهای کانادایی از بازار کار هر لحظه نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌شود. در نتیجه این اتفاق کانادا طی دو دهه آینده  بیش از یک‌سوم نیروهای فعال خود را از دست خواهد داد. بنابر این چاره‌ای نخواهد بود جز این که برای رفع این معضل بیش از گذشته سرمایه‌گذاری شود.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

مدیر یکی از مؤسسات معتبر مهاجرتی به نام Derry &Associate(Candim) که در شهر مونترال استان کبک واقع شده است، در این‌باره می‌گوید: «کمبود نیروی کار در دو دهه آینده یک معضل اساسی برای این کشور خواهد بود که کانادا برای اجتناب از آن مدتی است که تعداد بیشتری نیروهای متخصص مهاجر می‌پذیرد. به علاوه کشور در حال کاستن از موانع انتقال استانی نیروها است و بر روی سیستم‌های ارزیابی صلاحیت متقاضیان مهاجرت نیز اصلاحاتی صورت گرفته است.» شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

تحقیقات نشان می‌دهند که در زمان خروج بیبی‌بومرها از بازار کار حوزه تحصیل و آموزش از این بابت صدمات شدیدی را متحمل خواهد شد. چندین حوزه صنعتی دیگر نیز از این موضوع بسیار متاثر خواهند شد که یکی از آنها صنایع نفت و گاز و دیگری بخش ساخت و ‌ساز است که در هر دوی آنها انتظار گسترش و توسعه بسیار زیادی نیز وجود دارد. در حوزه امور مالی و حسابداری نیز به دلیل حرکت برای تغییر سیستم‌های کهنه حسابداری به روش‌های نوین، نیاز به نیروی کار متخصص بالا خواهد بود. در نسل بعد و با توسعه همه جانبه  پروژه‌های عمرانی، حوزه مهندسی نیز متقاضی مهمی برای نیروهای متخصص خواهد بود. با توجه به نیاز بیبی‌بومرها به مراقبت‌های پزشکی، تقاضا برای پرستاران و پزشکان نیز همچون همیشه بسیار زیاد خواهد بود.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

به تفصیل مطلب در اینجا مراجعه نماییدشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar