تسریع پردازش درخواست‌های گروه خانواده
09 مارس 2021 - 12:58
بازدید 513
6

فضای جدید اداری و کارمندان بیشتر، باعث کاهش زمان پردازش درخواست های گروه خانواده خواهند شد. کانادا در حال گسترش «مرکز پردازش پرونده ها در سیدنی»، نوا اسکوشیا، با هدف پردازش درخواست های بیشتر و پیوند سریع خانواده ها می باشد. اخیراً برای «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) فضای اداری جدیدی در نظر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فضای جدید اداری و کارمندان بیشتر، باعث کاهش زمان پردازش درخواست های گروه خانواده خواهند شد.

کانادا در حال گسترش «مرکز پردازش پرونده ها در سیدنی»، نوا اسکوشیا، با هدف پردازش درخواست های بیشتر و پیوند سریع خانواده ها می باشد.

اخیراً برای «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) فضای اداری جدیدی در نظر گرفته شده، که استخدام 62 کارمند بیشتر را امکان پذیر می سازد. این کارمندان جدید در درجه اول، به درخواست های «گروه خانواده» خارج از کشور رسیدگی خواهند کرد. به این ترتیب، «IRCC» انتظار دارد که پرونده های بیشتری را پردازش کرده، و مدت زمان پردازش را (که در طی همه گیری گسترش یافته است) کوتاه تر کند.

«مرکز پردازش پرونده ها در سیدنی» به دلیل محدودیت های کرونایی، در حال حاضر به 30 درصد مشاغل محدود شده است. فضای دفاتر جدید به «IRCC» اجازه می دهد تا این ظرفیت را افزایش داده و به کارمندان بیشتری که دورکاری می کنند، امکان بازگشت به دفتر و کار حضوری را بدهد.

قرارداد اجاره این فضای اداری جدید، یک ساله است. در این زمان، اداره مهاجرت قادر است انعطاف پذیری لازم را برای ارزیابی مجدد نیازهای خود در سال های پیش رو داشته باشد.

به گفته آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت کانادا، این افزایش ظرفیت به وزارت کمک می کند تا به استاندارد یک ساله پردازش درخواست های همسر بازگردد. وی همچنین درباره اقدامات جدید توییت کرد و با اشاره به مزایای آن برای خانواده ها و همچنین ساکنان «کیپ برتون» (Cape Breton)، نوشت:

«من به فعالیت مرکز سیدنی افتخار می کنم، که همچنان نقش مهمی در تلاش های ما برای تقویت کانادا از طریق مهاجرت دارد.»

اعضای محلی پارلمان نیز، با اشاره به افزایش کارمندان مرکز سیدنی و موقعیت های بیشتر برای پذیرش مهاجران، از این خبر استقبال کرده اند.

«مرکز پردازش پرونده ها در سیدنی» انواع مختلفی از درخواست های مهاجرت را مدیریت می کند. تحت مهاجرت «گروه خانواده»، درخواست های همسران خارج از کشور، همسران قانونی، فرزندان تحت تکفل، فرزند خوانده ها، و سایر بستگان را پردازش می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar