تخفیف ویژه کنپارس برای موکلین قدیمی از اول ژانویه 2018
18 ژانویه 2018 - 19:21
بازدید 534
10

به دنبال ارائه خدمات مهاجرتی، کنپارس در نظر دارد در برخی از امور پسا مهاجرتی همچون تمدید کارت اقامت دائم، دریافت تابعیت کانادا و اسپانسرشیپ با تخفیف ویژه در خدمت موکلین قدیمی خود باشد.  از یک سو، کنپارسدر برابر موکلین قدیمی خود، حتی موکلینی که در خاک کانادا مستقر شده اند، احساس مسئولیت می کند و از سوی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال ارائه خدمات مهاجرتی، کنپارس در نظر دارد در برخی از امور پسا مهاجرتی همچون تمدید کارت اقامت دائم، دریافت تابعیت کانادا و اسپانسرشیپ با تخفیف ویژه در خدمت موکلین قدیمی خود باشد. 

از یک سو، کنپارسدر برابر موکلین قدیمی خود، حتی موکلینی که در خاک کانادا مستقر شده اند، احساس مسئولیت می کند و از سوی دیگر مشکلاتی که بر اثر اشتباه برای این عزیزان پیش می آید، هم برای خود این عزیزان زمان بر است و هم سیستم کنپارس را متحمل وقت و انرژی مضاعف می کند، بنابراین دفتر کنپارس اعلام می دارد که این خدمات را با نرخ ویژه برای موکلین سابق خود انجام خواهد داد.

این تخفیف ویژه با نرخ مناسب و ثابت فقط مخصوص موکلین قدیمی کنپارس می باشد و شامل خدمات تمدید کارت اقامت دائم (کارت پی آر)، دریافت تابعیت کانادا، اسپانسرشیپ و تمدید Travel Document برای موکلین قدیمی کنپارس می شود. ویدیوی کامل این برنامه و سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، اینجا قابل مشاهده است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات تخفیف در نظر گرفته شده، با ما تماس بگیرید و یا به نشانی info @ parscanada.com ایمیل بزنید و در موضوع ایمیل بنویسید: Canpars Client’s Promotion 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar