تاکید مجدد وزیر مهاجرت بر نیاز کانادا به نیروی متخصص و ادامه روند جذب ۲۵۰۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۰۹
16 می 2009 - 23:48
بازدید 365
8

۱۳ می ۲۰۰۹ وزیر مهاجرت کانادا در دیدار با مدیران استانی و منطقه ای در حوزه مطالعات بازار کار، بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد که کانادا در نیمه دوم سال ۲۰۰۹ همچنان روند جذب نیروی متخصص را برای رسیدن به سقف ۲۵۰۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۹ ادامه خواهد داد. وی افزود: کانادا در […]

ارسال توسط :
پ
پ

۱۳ می ۲۰۰۹

وزیر مهاجرت کانادا در دیدار با مدیران استانی و منطقه ای در حوزه مطالعات بازار کار، بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد که کانادا در نیمه دوم سال ۲۰۰۹ همچنان روند جذب نیروی متخصص را برای رسیدن به سقف ۲۵۰۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۹ ادامه خواهد داد.

وی افزود: کانادا در حال حاضر با کمبود مزمن نیروی کار مواجه است و دولت قصد ندارد روند جذب مهاجر را در این مقطع متوقف کند و در آینده بار دیگر مجبور به بازگرداندن این فرآیند شود. اقتصاد کانادا به شدت متکی به کارگران متخصصی است که از آن سوی آبها به کانادا می آیند. متوسط سن جمعیت کانادا بسیار بالاست و به دلیل بازنشستگی افراد شاغل و رشد اقتصاد، تنها در استانهای بریتیش کلمبیا و آلبرتا در ۵ سال آینده با بیش از ۶۰۰ هزار کمبود نیروی کار مواجه خواهیم بود.  

وی در ادامه اشاره کرد که بر اساس اعلام مرکز آمار کانادا منبع اصلی رشد جمعیت و نیز تامین نیروی کار کانادا مهاجرین خارجی هستند و بسیاری از بخشها ی خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف کانادا با کمبود شدید نیروی متخصص روبرو هستند. ما بر آنیم که بدترین سیاستی که دولت می تواند در این شرایط در پیش گیرد این است که در این شرایط نه چندان مساعد اقتصادی این بخشها را از نیروی کار مورد نیاز خود با محدود کردن مهاجرت محروم کند.

برای دیدن اصل خبراینجا را کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar